SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Mam talent!” z najwyższą oglądalnością i wpływami z reklam

Najpopularniejszym weekendowym programem talent-show w jesiennych ramówkach jest „Mam talent!”, który ma także największe przychody z reklam. Najsłabiej wypada „Bitwa na głosy”.

Od 1 września do 21 października br. średnia widownia „Mam talent!” wyniosła 3,92 mln osób, co przełożyło się na 27,41 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 32,42 proc. wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TVN nadawany jest w soboty o godz. 20.00.

Na drugim miejscu znalazła się „Tylko muzyka”, która na antenie Polsatu emitowana jest w niedziele o godz. 20.00. Po ośmiu odcinkach oglądalność tego show wyniosła 3,32 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 21,04 proc. i 24,17 proc. udziału.

Na ostatniej pozycji podium uplasował się nowy reality-show TVN - „Masterchef”, którego średnia widownia w analizowanym okresie wyniosła 3,28 mln osób (odpowiednio 20,10 proc. oraz 25,75 proc. udziałów). Oglądać go można w niedziele o godz. 20.00.

Taneczny format Polsatu „Tylko taniec. Got to dance” (emisja w piątki o godz. 20.00) zajął czwarte miejsce z oglądalnością na poziomie 2,68 mln osób i udziałem wynoszącym odpowiednio 18,12 proc. i 19,70 proc.

Najmniej widzów gromadzi nadawana w TVP2 w soboty o godz. 20.10 “Bitwa na głosy”, którą od początku obecnego sezonu oglądało co tydzień średnio 2,20 mln osób (15,24 proc. oraz 13,88 proc. udziału).

Okres 1 września – 21 październikla 2012 Wszyscy 4+ 16-49
Program Stacja AMR SHR % SHR %
MAM TALENT!  TVN 3924397 27,41% 32,42%
TYLKO MUZYKA Polsat 3320246 21,04% 24,17%
MASTERCHEF TVN 3284074 20,10% 25,75%
GOT TO DANCE: TYLKO TANIEC  Polsat 2675841 18,12% 19,70%
BITWA NA GLOSY TVP2 2198862 15,24% 13,88%


Najwięcej widzów - spośród wyemitowanych tej jesieni - poszczególnych odcinków programów talent-show - zgromadziło wydanie „Mam talent!” z 13 października br. Zobaczyło je 4,57 mln osób.

Topowe odcinki Stacja Data Wszyscy 4+
Program AMR SHR %
MAM TALENT! TVN 13-10-2012 4570313 29,87%
20-10-2012 4295507 28,86%
29-09-2012 4222231 29,34%
 
MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA Polsat 23-09-2012 3940308 24,96%
07-10-2012 3601064 22,01%
30-09-2012 3496003 22,41%
 
MASTERCHEF TVN 23-09-2012 3649394 21,94%
07-10-2012 3584903 21,17%
21-10-2012 3518171 21,25%
 
GOT TO DANCE: TYLKO TANIEC Polsat 12-10-2012 2954611 18,89%
21-09-2012 2815392 19,02%
19-10-2012 2760256 18,52%
 
BITWA NA GLOSY TVP2 TVP 2 13-10-2012 2379847 15,79%
22-09-2012 2289032 15,29%
29-09-2012 2199218 15,40%


W badanym okresie cennikowe wpływy reklamowe „Mam talent!” wyniosły 39,4 mln zł. Wydania „Tylko muzyki” dały stacji z reklam 29,7 mln zł, a „Tylko tańca” - 17,2 mln zł. Najsłabsze wpływy reklamowe ma „Bitwa na głosy”. Jej przychody wyniosły dotąd tylko 5,9 mln zł, ale program ten nie jest przerywany reklamami.

Program Stacja Wpływy
MAM TALENT!  TVN 39435075
TYLKO MUZYKA Polsat 29673010
GOT TO DANCE: TYLKO TANIEC Polsat 17245270
MASTERCHEF TVN 9723630
BITWA NA GLOSY  TVP2 5872850


Prezentowane dane nie uwzględniają rabatów.

Dołącz do dyskusji: „Mam talent!” z najwyższą oglądalnością i wpływami z reklam

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Donald amber Bąk
Durnia mamy za prezydenta! Mam na myśli Bredzisława BULA Kompromitowskiego
0 0
odpowiedź
User
szok
LUDZIE OGLADAJACT TO GOW...O SA D E B I L A M I !!!!!!!!!!!!!!!!!! z calym szacunkiem dla debili.
0 0
odpowiedź
User
George
ciekawe nikt z moich znajomych nie ogląda TVN-u, skąd te badania?
0 0
odpowiedź