SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Mam talent!” stracił 410 tys. widzów, ale pozostał liderem. 42 mln zł z reklam

Ósma edycja „Mam talent!” miała średnio 2,97 mln widzów. To o 410 tys. oglądających mniej niż rok wcześniej śledziło siódmą serię formatu. TVN w czasie emisji talent-show był jednak nadal liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 42,03 mln zł.

fot.: Cezary Piwowarski/TVN fot.: Cezary Piwowarski/TVN

„Mam talent!” na antenie TVN oglądać można było w soboty o godz. 20.00, w okresie od 5 września do 28 listopada br. Średnia widownia całej ósmej edycji show wyniosła 2,97 mln osób, co przełożyło się na 19,49 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 19,45 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię - 3,5 mln oglądających zgromadził odcinek z 3 października.

Odcinek po odcinku

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

03-10-2015

3 497 330

23,45%

26-09-2015

3 280 446

21,49%

10-10-2015

3 267 637

20,99%

W porównaniu z analogicznym okresem ub.r. program stracił 410 tys. widzów. Siódmą serię talent-show średnio oglądało bowiem 3,38 mln osób, a udział TVN w czasie jej emisji wynosił odpowiednio 21,88 proc. oraz 23,10 proc.

„Mam talent!” w swoim paśmie pozostał liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP1, która miała 12,87 proc. udziału. Stacja ta w tym czasie emitowała kroniki sportowe, serwis pogodowy, serial „Komisarz Alex” oraz filmy fabularne. Trzecia była TVP2 (konkurencyjny show „The Voice of Poland”; 11,83 proc.), a czwarty - Polsat (gł. pasmo filmów animowanych i „SuperDzieciak”; 10,61 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej drugie miejsce zajęła Dwójka, a dalej uplasowały się: Polsat i Jedynka.

Widownia „Mam talent!” na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN - Mam talent! 8

2 973 268

19,49%

19,45%

TVP1

1 962 896

12,87%

9,08%

TVP2

1 804 120

11,83%

13,33%

Polsat

1 617 976

10,61%

11,61%

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach ósmej serii formatu wyniosły 42,03 mln zł. W porównaniu do siódmej edycji spadły one o 6,24 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Ósmą edycję „Mam talent!” wygrała akrobatka Aleksandra Kiedrowicz. Telewizja TVN jest zadowolona z wyników oglądalności programu i planuje jego dziewiątą serię. Ma ona trafić na antenę jesienią 2016 roku.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w październiku br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 11,15 proc.

Dołącz do dyskusji: „Mam talent!” stracił 410 tys. widzów, ale pozostał liderem. 42 mln zł z reklam

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
l
kto jeszcze oglada to załosne badziewie?
0 0
odpowiedź
User
sdsd
Ten program to ciągle najpopularniejsze talent show w Polsce więc nie wiem czy takie badziewie..
0 0
odpowiedź
User
q
Ten program to ciągle najpopularniejsze talent show w Polsce więc nie wiem czy takie badziewie..
Talent ? Może szol tani plebejski odpustowy zaściankowy na pewno Tak - Talent to maja uczestnicy konkursu chopinowskiego wybitni muzycy aktorzy po prostu profesjonaliści to tylko lokalne rezyserowane karaoke o którym Jerzy Sthur spiewal swój song Spiewac każdy może i takie sa proporcje odnośnie talentów
0 0
odpowiedź