„Mam Ogród” nowym liderem sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie. „Mój Piękny Ogród” o 35 proc. w dół
W maju br. na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie awansował „Mam Ogród”. Tytuł ten pochwalić się mógł największym wzrostem sprzedaży, a najwięcej stracił „Mój Piękny Ogród”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „Mam Ogród” (Phoenix Press) w maju 2016 roku wyniosła 111 615 egz. W porównaniu do maja 2015 roku zwiększyła się ona o 8,72 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu, a tytuł ten na pozycję lidera awansował z drugiej lokaty.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugie miejsce spadł „Działkowiec” (Działkowiec). Jego wynik uplasował się na poziomie 107 070 egz., po wzroście o 3,54 proc.
Ostatnia pozycja na podium należała do magazynu „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 15,11 proc. do 80 756 egz.
Piąty był „Mój Piękny Ogród” (Grupa Burda) ze średnią sprzedażą ogółem w maju br. na poziomie 43 850 egz. Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 34,78 proc. Miesięcznik ten w maju ub.r. był czwarty.
Wirtualnemedia.pl | maj | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Mam Ogród | 160 000 | 111 615 | 111 615 | 150 000 | 102 667 | 102 667 | 8,72% |
Działkowiec | 170 000 | 107 070 | 107 070 | 172 750 | 103 414 | 103 414 | 3,54% |
Przepis na Ogród | 143 500 | 80 756 | 80 756 | 174 950 | 95 135 | 95 135 | -15,11% |
Mój Ogródek | 90 910 | 46 476 | 46 476 | 113 850 | 52 032 | 52 032 | -10,68% |
Mój Piękny Ogród | 90 000 | 43 850 | 43 850 | 120 000 | 67 238 | 67 238 | -34,78% |
Magnolia | 77 000 | 37 303 | 37 301 | 78 000 | 36 824 | 36 822 | 1,30% |
Hasło Ogrodnicze | 8 000 | 2 609 | 2 520 | 8 000 | 2 940 | 2 849 | -11,55% |
W maju 2016 roku w porównaniu do kwietnia 2016 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem też pochwalić się mógł „Mam Ogród” - było to 16,05 proc. Największy spadek, wynoszący 24,68 proc., również i w tym ujęciu odnotował „Mój Piękny Ogród”.
Wirtualnemedia.pl | 2016 | Dynamika | |||||
ZKDP | maj | kwiecień | |||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Mam Ogród | 160 000 | 111 615 | 111 615 | 163 000 | 96 175 | 96 175 | 16,05% |
Działkowiec | 170 000 | 107 070 | 107 070 | 169 220 | 110 326 | 110 326 | -2,95% |
Przepis na Ogród | 143 500 | 80 756 | 80 756 | 145 500 | 82 894 | 82 894 | -2,58% |
Mój Ogródek | 90 910 | 46 476 | 46 476 | 90 850 | 50 081 | 50 081 | -7,20% |
Mój Piękny Ogród | 90 000 | 43 850 | 43 850 | 107 500 | 58 219 | 58 219 | -24,68% |
Magnolia | 77 000 | 37 303 | 37 301 | 84 000 | 35 358 | 35 358 | 5,50% |
Hasło Ogrodnicze | 8 000 | 2 609 | 2 520 | 8 000 | 2 707 | 2 595 | -2,89% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Mam Ogród” nowym liderem sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie. „Mój Piękny Ogród” o 35 proc. w dół