SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Małgorzata Szelenbaum: z Atmedia do grupy ClickAd

Małgorzata Szelenbaum dołączyła do zespołu grupy ClickAd, gdzie została pełnomocnikiem zarządu ds. sprzedaży. Jest to nowe stanowisko w strukturach holdingu.

Małgorzata SzelenbaumMałgorzata Szelenbaum

Zadaniem Szelenbaum jest stworzenie i wdrożenie spójnej strategii sprzedaży dla wszystkich spółek wchodzących w skład grupy ClickAd. Będzie ona również odpowiadać za obszar marketingu i komunikacji z mediami.

Małgorzata Szelenbaum przez ostatnie dziesięć lat pracowała w Atmedia, m.in. na stanowisku dyrektora sprzedaży. Wcześniej była związana z firmą Integrated Media Sales. Karierę w branży mediowej rozpoczęła w 1999 roku w dziale reklamy Wydawnictwa Murator.

Jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego, na którym ukończyła zarządzanie i marketing na wydziale prawa i administracji.

Dołącz do dyskusji: Małgorzata Szelenbaum: z Atmedia do grupy ClickAd

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
"Stara" ekipa...
...trzyma kciuki :)
odpowiedź
User
nowa ekipa
odgrzewany kotlet, czy reanimacja trupa.
pożyjemy zobaczymy.
Trzymamy kciuki :)
odpowiedź
User
Optymista
Hej, fajni ludzie ostatnio tam przyszli. Dadzą radę! 3mam kciuki tez :)
odpowiedź