Małgorzata Nycz dyrektorem ds. komunikacji marketingowej w Nationale-Nederlanden
Z początkiem czerwca br. do departamentu komunikacji z klientami w Nationale-Nederlanden dołączyła Małgorzata Nycz, która objęła stanowisko dyrektora ds. komunikacji marketingowej. Zastąpiła Joannę Pędzińską, która odchodzi z firmy.
Małgorzata Nycz pracuje w branży komunikacji marketingowej od ponad 15 lat, przy czym od 10 na stanowiskach kierowniczych w sektorze bankowym.
W 2006 zaczęła pracę w Polbanku EFG, w którym później już jako szef zespołu marketingu odpowiadała za całościowe działania reklamowe i PR.
Następnie, w latach 2011-2014, na stanowisku szefa zespołu komunikacji marketingowej Banku BGŻ nadzorowała aktywności z zakresu komunikacji z klientami oraz efektywnego budowania strategii tej instytucji. Po fuzji i utworzeniu BGŻ BNP Paribas objęła funkcję dyrektora ds. komunikacji marketingowej i strategii marki, realizowała m.in. działania mające na celu wypozycjonowanie nowej marki.
Małgorzata Nycz jest absolwentką Uniwersytetu Technicznego w Berlinie na kierunku ekonomii i marketingu.
W Nationale-Nederlanden zastąpiła Joannę Pędzińską, której dalszych planów zawodowych nie udało nam się ustalić.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Nycz dyrektorem ds. komunikacji marketingowej w Nationale-Nederlanden