Majonez Kielecki wraca z bożonarodzeniową kampanią
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy "Społem" prowadzi bożonarodzeniową kampanię Majonezu Kieleckiego. Markę promuje zawsze w okresie okołoświątecznym.
Dział digital domu mediowego Mediahub po raz kolejny wygrał przetarg na przygotowanie strategii mediowej oraz zakup mediów w internecie dla marki Majonez Kielecki Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.
Z początkiem grudnia rusza szósta wspólna kampania. Miesięczne działania będą prowadzone z wykorzystaniem spotu “Majonez Kielecki. Składnik naszej tradycji”. Mediahub zaplanował jego emisję w digitalowych kanałach wideo - w tym YouTube i platformach VOD.
Celem działań jest przypomnienie konsumentom, że Majonez Kielecki jest nieodzownym składnikiem tradycyjnych świątecznych potraw.
Za strategię, kreację kampanii oraz nadzór produkcyjny nad spotem reklamowym opowiada Optima Marketing Group z Krakowa. Film wyprodukowała Papaya Films.
Dołącz do dyskusji: Majonez Kielecki wraca z bożonarodzeniową kampanią