Magdalena Lis specjalistką ds. badań rynkowych w Pollster
Do zespołu badań w Instytucie Badań Pollster dołączyła Magdalena Lis obejmując stanowisko specjalistki ds. badań rynkowych.
Lis odpowiadać będzie za kompleksowe prowadzenie projektów badawczych - od tworzenia narzędzi, poprzez kontakt z klientem, po analizę danych i przygotowanie raportów.
Wcześniej związana była między innymi z TNS OBOP, Ipsosem oraz firmą badawczą ARC. Od 2014 roku pełniła rolę konsultantki ds. badań oraz strateżki m.in w MASMI, Smartscope i Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Bardzo cieszę się, że Magda dołączyła do zespołu Pollstera.Jestem pewna, że ze swoim wszechstronnym doświadczeniem i wnikliwością świetnie odnajdzie się w naszym dziale badawczym i będzie dla niego nieocenionym wsparciem w nadchodzących projektach - mówi Ewa Kubica-Ścieszko, dyrektor zarządzająca Instytutu Badań Pollster.
Pollster specjalizuje się w badaniach realizowanych metodą CAWI oraz właścicielem panelu ReaktorOpinii.pl.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Lis specjalistką ds. badań rynkowych w Pollster