Magazyny kolorowe zarabiają coraz mniej z reklam
Tygodnik "Tele Tydzień" odnotował największe wpływy reklamowe wlutym 2009 roku, ostro w dół "Newsweek", "Polityka" i "Wprost" -wszystkie monitorowane magazyny zarobiły z reklam 141 mln zł.
"Tele Tydzień" (Wydawnictwo Bauer) zanotował w lutym 2009 spadekcennikowych wpływów reklamowych do poziomu 6,90 mln zł (mniej o0,05 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 roku) - wynika zmonitoringu rynku reklamy magazynów firmy Expert Monitorprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazła się Polityka - 5,84 mln zł (0,8 mlnzł mniej niż w lutym 2008) a na trzecim miejscu uplasował się"Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) - 5,19 mln zł (spadek o1,68 mln zł ).
Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w lutym 2009 roku 141 mlnzł wobec 153 mln zł w 2008 r.
Rok /Miesiąc | II.2009 |
TOPMedium | Wpływy [zł] |
Razem: magazyny | 141 960 164 zł |
TELE TYDZIEŃ | 6 899931 zł |
POLITYKA | 5 846500 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 5 191723 zł |
VIVA | 5 094504 zł |
TWÓJ STYL | 4 603737 zł |
Rok /Miesiąc | II.2008 |
TOPMedium | Wpływy [zł] |
Razem: magazyny | 153 369 213 zł |
TELE TYDZIEŃ | 6 952690 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 6 800400 zł |
POLITYKA | 6 656100 zł |
WPROST | 5 674030 zł |
VIVA | 5 056285 zł |
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowychnetto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bezautopromocji - expert-monitor.pl.
Dołącz do dyskusji: Magazyny kolorowe zarabiają coraz mniej z reklam