Magazyn „Focus” stawia na multimedia
Od październikowego wydania miesięcznika „Focus” (Grupa Burda), które ukazało się w poniedziałek 22 września br., magazyn umożliwia czytelnikom dostęp do materiałów multimedialnych w ramach tzw. rozszerzonej rzeczywistości.
Redakcja przygotowała kilkadziesiąt dodatkowych materiałów zdjęciowych i wideo, powiązanych z teksami z drukowanego miesięcznika, które są dostępne dla posiadaczy smartfonów i tabletów. Aby je obejrzeć, należy zainstalować darmową aplikację Tap2C (dostępną w App Store i Google Play), a następnie zeskanować QR kod wydrukowany w piśmie.
Tematem okładkowym październikowego wydania „Focusa” jest „Horoskop medyczny”. Dodatkowo w numerze pojawił się powiększony do 12 stron dział o motoryzacji. Wydanie ukazało się w objętości 116 stron i w cenie 7,99 zł.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Numer wspiera kampania promocyjna obejmująca telewizję (Discovery Channel, TV4), prasę („Focus Historia”, „Focus Ekstra”, „Coaching”, „Chip”), a także internet i punkty sprzedaży Empik.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Focusa” w I półroczu br. wyniosła 71 554 egz. (zobacz wyniki wszystkim pism popularnonaukowych).
Dołącz do dyskusji: Magazyn „Focus” stawia na multimedia