SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Magazyn Ekspresu Reporterów” wygrał z konkurencją. 25 mln zł z reklam

„Magazyn Ekspresu Reporterów” w właśnie zakończonym sezonie oglądało średnio 2,71 mln widzów. TVP2 w czasie emisji programu była liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 25,2 mln zł.

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia „Magazynu Ekspresu Reporterów” w okresie od 4 września ub.r. do 28 maja br. wyniosła 2,71 mln osób. Przełożyło się to na 21,66 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz 16,24 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Program na antenie TVP2 emitowany był we wtorki o godz. 21.45.

Dwójka w czasie emisji reporterskiego magazynu była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajęła TVN (15,63 proc.; „Prawo Agaty”, „Surowi Rodzice”, „Kuba Wojewódzki” i „Agenci NCIS”). Trzeci był Polsat (12,16 proc; filmy fabularne, „CSI: Kryminalne Zagadki Miami” i „Ekipa na swoim”), a czwarta - TVP1 (9,81 proc.; filmy, „Zemsta” „Na pierwszym planie” oraz mecze piłki nożnej). Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka była druga, przegrywając z TVN.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2 - Magazyn Ekspresu Reporterów

2 713 038

21,66%

16,24%

TVN

1 956 875

15,63%

17,27%

Polsat

1 522 828

12,16%

14,02%

TVP1

1 229 128

9,81%

9,79%


„Magazyn Ekspresu Reporterów” w analizowanym sezonie zarobił 25,2 mln zł z reklam (dane cennikowe, bez rabatów).

Kolejne wydania programu pojawią się w jesiennej ramówce stacji.

Dołącz do dyskusji: „Magazyn Ekspresu Reporterów” wygrał z konkurencją. 25 mln zł z reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl