„Magazyn Ekspresu Reporterów” ma 2,6 mln widzów. TVP2 liderem pasma
W obecnym sezonie „Magazyn Expressu Reporterów” ogląda średnio 2,61 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program stracił 130 tys. widzów, ale nadająca go Dwójka i tak jest liderem rynku telewizyjnego.
Średnia widownia „Magazynu Expresu Reporterów” w okresie od 3 do 24 września br. wyniosła 2,61 mln osób. Przełożyło się to na 20,84 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 14,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TVP2 pokazywany jest we wtorki o godz. 21.45.
„Magazyn Expresu Reporterów” w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej stracił 130 tys. widzów. Wówczas oglądało go bowiem 2,74 mln osób, a jego udział wynosił odpowiednio 23,23 proc. oraz 18,22 proc. (więcej na ten temat).
Dwójka w czasie emisji reporterskiego magazynu jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN (16,04 proc.; „Prawo Agaty” i „Kuba Wojewódzki”). Trzeci jest Polsat (9,95 proc; filmy fabularne i serial „Kości”), a czwarta - TVP1 (9,80 proc.; „Po prostu”, filmy fabularne, mecz piłki nożnej oraz magazyn „Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o… giełdzie”).
W grupie komercyjnej (16-49) TVP2 zajmuje drugie miejsce, a liderem jest TVN.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP2 - Magazyn Ekspresu Reporterów | 2 612 108 | 20,84% | 14,28% |
TVN | 2 010 686 | 16,04% | 18,76% |
Polsat | 1 247 345 | 9,95% | 11,50% |
TVP1 | 1 227 796 | 9,80% | 8,46% |
Dołącz do dyskusji: „Magazyn Ekspresu Reporterów” ma 2,6 mln widzów. TVP2 liderem pasma