Maciej Szalaty: z Carlsberg Polska do PGNiG Obrót Detaliczny
Maciej Szalaty został dyrektorem nowoutworzonego departamentu marketingu w PGNiG Obrót Detaliczny. Wcześniej pracował m.in. w Carlsberg Polska i Marsie.
Utworzenie przez PGNiG Obrót Detaliczny departamentu marketingu wynika ze zliberalizowania rynku sprzedaży gazu. Nowy departament składa się z działów: marketingu operacyjnego, marketingu marki i promocji, marketingu regionalnego oraz PR i CSR. W departamencie marketingu pracuje obecnie ok. 40 osób (w centrali w Warszawie i oddziałach regionalnych).
Maciej Szalaty poprzednio przez sześć lat pracował w Carlsberg Polska. Jako marketing manager odpowiadał tam m.in. za marki Carlsberg i Kasztelan. Wcześniej był związany z firmą Mars, gdzie pełnił różne funkcje od przedstawiciela handlowego do senior brand managera.
Jest absolwentem prawa na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu i executive MBA na Dominican University.
Dołącz do dyskusji: Maciej Szalaty: z Carlsberg Polska do PGNiG Obrót Detaliczny