SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maciej Szalaty: z Carlsberg Polska do PGNiG Obrót Detaliczny

Maciej Szalaty został dyrektorem nowoutworzonego departamentu marketingu w PGNiG Obrót Detaliczny. Wcześniej pracował m.in. w Carlsberg Polska i Marsie.

Maciej SzalatyMaciej Szalaty

Utworzenie przez PGNiG Obrót Detaliczny departamentu marketingu wynika ze zliberalizowania rynku sprzedaży gazu. Nowy departament składa się z działów: marketingu operacyjnego, marketingu marki i promocji, marketingu regionalnego oraz PR i CSR. W departamencie marketingu pracuje obecnie ok. 40 osób (w centrali w Warszawie i oddziałach regionalnych).

Maciej Szalaty poprzednio przez sześć lat pracował w Carlsberg Polska. Jako marketing manager odpowiadał tam m.in. za marki Carlsberg i Kasztelan. Wcześniej był związany z firmą Mars, gdzie pełnił różne funkcje od przedstawiciela handlowego do senior brand managera.

Jest absolwentem prawa na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu i executive MBA na Dominican University.

Dołącz do dyskusji: Maciej Szalaty: z Carlsberg Polska do PGNiG Obrót Detaliczny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl