Maciej Kutak wprowadza na polski rynek firmę Replise
Maciej Kutak, były wiceprezes Presspubliki, Viacomu i Bauer Media, otwiera polskie biuro międzynarodowej firmy konsultingowej Replise, zajmującej się analizą i monitoringiem treści w internecie.
Firma Replise oferuje rozwiązania do analizy i monitoringu treści w internecie oraz doradztwo w zakresie przygotowywania raportów i badań opartych na informacjach generowanych z social media.
Oferta Replise skierowana jest przede wszystkim do firm i korporacji, prowadzących działania marketingowe oraz domów mediowych, agencji interaktywnych, social mediowych, reklamowych, PR-owych, strategicznych i reklamowych.
- Każdego dnia w internecie toczy się dyskusja konsumentów na temat marek. Zrozumienie i zmierzenie jej jest obecnie kluczowym wyzwaniem stojącym przed marketerami. Odpowiednia interpretacja danych, analiza danych z przeszłości ma szereg zastosowań w marketingu, działaniach PR, sprzedaży i obsłudze klienta. Dla przykładu - dokładna i wszechstronna analiza brandu i otoczenia konkurencyjnego z wykorzystaniem danych z poprzednich kilku czy kilkunastu miesięcy wydaje się tworzyć istotną przewagę i minimalizuje ryzyko błędnych decyzji dla agencji czy klienta tworzącego nową strategię social mediową. Wartość rynku monitoringu treści w internecie, a w szczególności w social media, rośnie w tempie kilkudziesięciu procent rocznie. Do tej pory brakowało tak zaawansowanego narzędzia analitycznego połączonego dodatkowo z doradztwem i profesjonalnych wsparciem w zakresie tworzenia badań i analiz - komentuje Maciej Kutak, dyrektor zarządzający Replise.
Replise działa obecnie w Niemczech, na Węgrzech oraz w Polsce. W drugiej połowie roku planowana jest dalsza ekspansja na kilku europejskich rynkach.
Dołącz do dyskusji: Maciej Kutak wprowadza na polski rynek firmę Replise