Maciej Bral na czele agencji Stratosfera, Bogna Balicka szefową strategii
Nowym CEO agencji Stratosfera został Maciej Bral, który przejął obowiązki Krzysztof Najdera. Bogna Balicka awansowała na stanowisko szefowej strategii. Do zespołu dołączają także Kamil Kociszewski, Dorota Maria Trzebska i Kacper Latecki.
Jak wyjaśniono w komunikacie, "zmiany są elementem planów rozwoju firmy".
- By pogłębiać nasze doświadczenie, tworzyliśmy w przeszłości alianse z międzynarodowymi firmami, ale moja wizja od początku zakładała działanie jako niezależny, silny think-tank, jako firma posiadana przez nas samych. Taka samodzielność zapewnia wyjątkową bezstronność rekomendacji - co, w połączeniu z praktyczną skutecznością rozwiązań, jest naszą misją. Jako założyciel Stratosfery zamierzam teraz przekazywać swoją wiedzę, podczas gdy firmą zarządzać będą Maciej i Bogna - mówi dr Krzysztof Najder, założyciel Stratosfery.
Krzysztof Najder pozostaje w firmie w roli partnera i doradcy. Będzie dalej zaangażowany doradczo i mentorsko w każdy projekt agencji.
Zarządzanie Stratosferą, na stanowisku chief executive officer, przejmuje Maciej Bral. Dotychczas był odpowiedzialny za wdrażanie i rozwój biznesu na rynkach międzynarodowych oraz kierowanie zespołami w korporacjach światowej czołówki mediowej m.in. w The Walt Disney Company i w Fox Networks. Ma ponad trzydziestoletnie doświadczenie w branży marketingowej.
Bogna Balicka na czele strategii Stratosfery
Stanowisko chief strategy officer obejmuje Bogna Balicka od lat związana ze Stratosferą. Odpowiedzialna będzie za kierowanie zespołem doradców i konsultantów. Bogna ma ponad dwadzieścia lat doświadczenia w badaniach rynku i doradztwie strategicznym. Była wieloletnią szefową zespołu badawczego w IQS, partnerką w Stratosferze, pracowała w agencjach reklamowych i brand design.
Kamil Kociszewski dołącza do zespołu jako strategy adivisor - socjolog od ponad dwudziestu lat współpracujący z międzynarodowymi klientami przy zarządzaniu markami, projektach badawczych i lojalnościowych.
Stratosferę swoimi kompetencjami wesprą także Dorota Maria Trzebska oraz Kacper Latecki, jako strategy consultants. Dorota Maria Trzebska przez ostatnią dekadę zajmowała się tworzeniem i wdrażaniem marek, strategią komunikacji oraz PR dla branży HoReCa, a Kacper, psycholog społeczny i antropolog kultury, jest moderatorem i etnografem z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem badawczym.
Dołącz do dyskusji: Maciej Bral na czele agencji Stratosfera, Bogna Balicka szefową strategii