MacBook Air co godzinę znajduje w Polsce nabywcę
W ciągu dwóch tygodni od polskiej premiery sprzedano ponad 400 sztuk nowego MacBooka Air – najmniejszego laptopa firmy Apple.
Jak informuje firma iSource, wyłączny dystrybutor produktów marki Apple w Polsce, największym zainteresowaniem cieszą się komputery z ekranem o przekątnej 11,6 cala oraz dyskiem półprzewodnikowym o pojemności 128 GB. W porównaniu ze sprzedażą poprzedniej wersji MacBooka Air, wzrost zainteresowania tym produktem wyniósł 400 proc.
Model laptopa Apple z ekranem o przekątnej 11,6 cala waży około kilograma, zaś model 13-calowy 1,32 kg. W komputerach znalazło się miejsce dla dwóch portów USB 2.0, Mini Display Port, a w modelu 13-calowym montowany jest również czytnik kart pamięci SD. Oba modele wyposażono w dyski półprzewodnikowe SSD o pojemności od 64 GB do 256 GB oraz procesory pracujące z częstotliwościami od 1,4 GHz i 1,6 GHz (MBA 11,6”) do 1,86 GHz i 2,13 GHz (MBA 13”). Ekrany nowych MacBooków Air wyświetlają obraz w rozdzielczości 1366 x 768 pikseli (MBA 11,6”) oraz 1440 x 900 pikseli (MBA 13”). Wszystkie modele standardowo korzystają z sieci bezprzewodowej i Bluetooth oraz wyposażone są w kamerę FaceTime, głośnik stereo i wbudowany mikrofon.
MacBooki Air posiadają także pełnowymiarowe klawiatury oraz szklane, multidotykowe panele dotykowe. Mniejszy model może pracować w bezprzewodowej sieci do 5 godzin, zaś większy nieprzerwanie do 7 godzin, a w trybie czuwania komputery mogą pozostawać do 30 dni.
Laptopy dostarczane są z zainstalowanym systemem Mac OS X 10.6 Snow Leopard oraz pakietem oprogramowania iLife 11, w skład którego wchodzą aplikacje: iPhoto, iMovie, GarageBand, iDVD oraz iWeb (więcej na ten temat).
iSource oferuje MacBooki Air w cenach brutto od 4199 do 6899 zł (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: MacBook Air co godzinę znajduje w Polsce nabywcę