Lukas Bank: Skracamy drogę do własnego domu
Pod hasłem „Skracamy drogę do własnego domu” trwa kampania kredytów hipotecznych w Lukas Banku. Akcję przygotowały firmy TBWA, Point of View, Initiative i Pan Media Western.
W kampanii swojej nowej oferty kredytów hipotecznych Lukas Bank zapewnia, że w ciągu jednego dnia dokonuje wstępnej oceny wniosku kredytowego i przekazuje decyzję o kwocie kredytu. Ewentualne opóźnienie zrekompensuje obniżeniem prowizji za udzielenie kredytu nawet o 1 tys. zł. Dodatkowo przekaz podkreśla, że marża kredytu mieszkaniowego zaczyna się od 0,99 proc.
Akcja reklamowa obejmuje radio (RMF FM, Radio ZET, Trójka, Radio Złote Przeboje, Tok FM), internet, outdoor (billboardy) oraz placówki Lukas Banku.
Spot radiowy do kampanii przygotowała agencja reklamowa TBWA, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative. W przypadku internetu za kreację odpowiada agencja Point of View, a za zakup mediów – dom mediowy Pan Media Western. Akcja rozpoczęła się 7 marca, a potrwa do 16 kwietnia.
Dołącz do dyskusji: Lukas Bank: Skracamy drogę do własnego domu
http://ocena-banku.blogspot.com
http://ocena-kredytu.blogspot.com