SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LoveBrands Relations wygrywa przetarg na obsługę Roche

Agencja LoveBrands Relations wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną firmy biotechnologicznej Roche.

Zespół agencji przygotowuje i realizuje strategię komunikacji PR dla projektu edukacyjnego klienta z obszaru neurologii. Do jego zadań należy m.in. PR ekspercki, działania z zakresu media relations oraz social media.

Za obsługę projektu odpowiada dział komunikacji zdrowotnej, którym kieruje Marta Domańska, senior communications expert.

Strony nie informują, na jak długo zawarto umowę.

Dołącz do dyskusji: LoveBrands Relations wygrywa przetarg na obsługę Roche

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl