SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lotos Paliwa wybiera agencje BTL do dwuletniej współpracy

Spółka Lotos Paliwa szuka w rozpoczętym właśnie postępowaniu agencji kreatywnych BTL do obsługi kluczowych projektów marketingowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Planuje z nimi pracować przez 2 lata od momentu zawarcia umowy.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Lotos Paliwa zamierza wybrać kilka agencji do współpracy w latach 2021-2023, z którymi zawrze umowy ramowe.

Spółka zaznacza, że nie gwarantuje wysokości wynagrodzenia dla wybranych agencji, a płatności będą realizowane wyłącznie za usługi zlecone na podstawie zamówień pod umowę ramową. Agencje te nie będą miały wyłączności na współpracę z Lotos Paliwa w zakresie projektowania materiałów reklamowych.

Zakres podstawowych usług, które będą realizowane przez agencje BTL dla spółki to m.in. usługi projektowania nowych i aktualizowanych materiałów, usługi kreatywne, w tym w szczególności: opracowywanie konceptów reklam i kampanii reklamowych, opracowywanie znaków graficznych i haseł reklamowych, opracowywanie  zasad i mechaniki  promocji  sprzedaży  (np.  loterie,  konkursy,  buy-and-get,  programy  lojalnościowe).

Koszty organizacji i prowadzenia działań z zakresu promocji sprzedaży wyceniane będą odrębnie. Agencje będą również odpowiadać za opracowywanie konceptów reklam ambientowych oraz wszelkich niestandardowych form i akcji reklamowych, tworzenie treści w postaci kreatywnych materiałów wideo, wszelkie inne prace koncepcyjne i usługi kreatywne związane z reklamą i działalnością marketingową spółki. Zajmą się także tworzeniem stron  www  oraz  treści  na  strony  www  i treści  w mediach społecznościowych wraz z ich publikacją, produkcję materiałów promocyjno-reklamowych, w tym w szczególności:−organizację i nadzorowanie produkcji materiałów reklamowych, nadzorowanie firm produkcyjnych i innych dostawców, dokonywanie niezbędnych ustaleń dotyczących wykorzystania w materiałach reklamowych artystów, projektantów, fotografów, modeli, muzyki itd., w tym licencji, wynagrodzeń jednorazowych i honorariów oraz wszelkich innych niezbędnych elementów przed odbiorem, emisją w mediach oraz za realizację akcji promocyjnych. 

Postępowanie będzie prowadzone w dwóch etapach. W pierwszym oferty będą ocenianie pod katem kreatywności oraz estetyki i kompozycji projektu. W etapie drugim pod ocenę zostaną poddane: cena netto, pomysł na promocję, dostosowanie propozycji do wymagań określonych w briefie oraz atrakcyjność projektu graficznego.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 21 kwietnia br.

Równolegle trwa przetarg Grupy Lotos na wybór agencji BTL do obsługi wszystkich jej spółek.

Dołącz do dyskusji: Lotos Paliwa wybiera agencje BTL do dwuletniej współpracy

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
YKK
Podobno pan Daniel już wybrał. Jakaś kuzynka szwagra, w każdym razie zna Worda.
0 0
odpowiedź
User
Ten komentarz to dno w dyskusji.
Podobno pan Daniel już wybrał. Jakaś kuzynka szwagra, w każdym razie zna Worda.
0 0
odpowiedź
User
Ktos
Podobno pan Daniel już wybrał. Jakaś kuzynka szwagra, w każdym razie zna Worda.
Ten komentarz to dno w dyskusji.
0 0
odpowiedź