LOT wprowadza duże zmiany - opłata za jedzenie, kawa Starbucks, Taxi&Fly i wersja mobilna
Od sierpnia w samolotach LOT-u trzeba będzie płacić za jedzenie. LOT wprowadzi także dodatkowe serwisy takie jak Taxi&Fly, Limo Service, Meet and Greet, oraz Pre-order i Duty Free. Już wkrótce pojawi się wersja mobilna strony lot.com oraz aplikacje na Androida i iOS. Od 10 sierpnia loty długodystansowe będą wykonywane wyłącznie przez Dreamlinery.
LOT zwiększa ofertę posiłków i przekąsek w pokładowym menu. Od 1 sierpnia na rejsach do 120 minut w menu „LOT Gourmet” na pasażerów czekają sałatka z makaronem i kurczakiem oraz sałatka grecka, a na rejsach powyżej 120 minut pizza wegetariańska i wrap z kurczakiem. Na rejsach do 90 minut do wyboru będą kanapka z wędliną lub serem i przekąski (batony i inne słodycze oraz chipsy). Na wszystkich rejsach dostępne będą również alkohole oraz napoje bezalkoholowe. Bezpłatnie w klasie ekonomicznej na rejsach krajowych i europejskich LOT zapewni pasażerom wodę mineralną oraz słodką przekąskę.
Od jutra LOT rozpoczyna również współpracę z firmą Starbucks. Na trasach krajowych oraz europejskich w ramach oferty „LOT Gourmet”, oprócz kawy Starbucks oraz herbaty Dilmah Ceylon Gold, podróżni będą mieli do wyboru podane przez Starbucks specjalnie skomponowane dietetyczne owsianki o smaku jabłka i cynamonu lub czekolady i pomarańczy.
Pojawią się także opłaty za jedzenie - cena kanapek to 10 zł, sałatek i wrapów 12 zł. Kawa Starbucks kosztuje 8 zł, piwo 5 zł a wino 10 zł.
Posiłki i napoje bezalkoholowe w klasie ekonomicznej i klasie biznes na rejsach długodystansowych LOT-u pozostają bezpłatne.
Oprócz nowego serwisu pokładowego, PLL LOT wprowadzają kilka nowych usług dla pasażerów.
Taxi&Fly i Limo Service - ta usługa pozwala podczas zakupu biletu na stronie internetowej lot.com lub za pośrednictwem całodobowego Call Center zarezerwować transport z domu na lotnisko i z powrotem po powrocie do Warszawy. Dla osób ceniących luksus firma zaoferuje możliwość dowiezienia limuzyną do samolotu.
Kolejna propozycja LOT-u to Meet&Greet, czyli dedykowana asysta na Lotnisku Chopina. Usługa jest skierowana do wszystkich pasażerów, którzy chcą uniknąć stresu podczas wizyty na lotnisku. Pracownicy firmy powitają pasażerów przy wejściu na teren portu i ułatwią wszelkie procedury przed odlotem - od odprawy bagażu po boarding.
Od września br. LOT uruchomi również usługę PlusGrade. Dzięki niej podczas rezerwacji biletu pasażer może licytować przeniesienie z klasy ekonomicznej do klasy Premium lub Biznes.
Od sierpnia pojawić się ma także dostęp do mobilnej wersji platformy rezerwacyjnej lot.com i do aplikacji na telefony i tablety (Android i iOS), od września bilety będą dostępne przez tablety i telefony.
- Słuchamy naszych pasażerów i wprowadzamy zmiany, których naprawdę oczekują - mówi Sebastian Mikosz, prezes zarządu PLL LOT S.A. Chciałbym, aby LOT był postrzegany jako linia przyjazna, nowoczesna i otwarta, dlatego zaoferujemy wiele usług dodatkowych. Dzięki nim podróż będzie jeszcze łatwiejsza i przyjemniejsza - dodał Sebastian Mikosz.
Dołącz do dyskusji: