SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lody Ekipy Friza w Biedronce i Lidlu

Największe sieci detaliczne Biedronka i Lidl Polska będą sprzedawać lody Koral Ekipa, powstałe w wyniku współpracy z youtuberami  pod wodzą Karola Wiśniewskiego "Friza".

Lody z linii Koral Ekipa trafiły do sprzedaży pod koniec marca br. Lody na patyku dostępne są w dwóch wersjach smakowych: truskawkowej i cytrynowej, w polewie o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem.

- Koral od zawsze stara się być innowacyjną marką, a naszą główną grupą konsumentów są dzieci i młodzież. Stąd pomysł, aby być jeszcze bliżej ich potrzeb oraz oczekiwań. Początkowo nasza współpraca z Ekipą miała polegać na działaniach promujących lody z naszego asortymentu. Jednak podczas naszych wspólnych spotkań i rozmów szybko zrodziła się kolokwialnie mówiąc bardzo pozytywna „chemia” i postanowiliśmy rozszerzać nasz pierwotny plan i opracować niepowtarzalne lody, które stworzymy razem, aby Friz i jego ekipa już całkowicie utożsamiali się z produktem jaki sygnują, byli do niego totalnie przekonani i autentyczni w jego promocji, bo autentyczność dla obu stron była i jest kwestią kluczową - tłumaczył Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu firmy Koral.

Lody Ekipy Friza zaczęły być sprzedawane w niektórych sklepach sieci Biedronka - podał portal Wiadomosciandlowe.pl. Nie są szeroko promowane w materiałach marketingowych i stronie detalisty.

- Średnio klienci Biedronki na jednym paragonie kupowali 6 lodów, a pojedynczy lód był sprzedany średnio raz na 16 sekund (dane na podstawie paragonów zawierających ten produkt). Rekord sprzedaży padł w Warszawie przy ul. Bartyckiej. W czwartek 22.04 sprzedało się tu łącznie aż 230 sztuk - podała w piątek Biedronka. Klienci sieci wykupili prawie cały zapas lodów jednego dnia.

Z kolei od poniedziałku 26 kwietnia sprzedaż lodów Koral Ekipa startuje w Lidlu. Sieć promuje to zabawnym postem w mediach społecznościowych, nawiązując do aukcji internetowych, na których opakowania po lodach Ekipy osiągają horrendalne ceny.

Oto one! Już wkrótce, bo od poniedziałku (26.04) do Lidla wjeżdża Ekipa! Czyli kultowe lody na patyku Koral. Ich wartość (u nas) to 1,69 zł, ale kto wie, ile wyniesie później 😉

Opublikowany przez Lidl Polska Czwartek, 22 kwietnia 2021

Za realizację kampanii promocyjnej lodów Koral Ekipa wspólnie z działem marketingu firmy Koral i członkami Ekipy odpowiadają agencje Gethero i Veneo.

Ekipa Friza z inwestorami i ambitnymi planami

Współwłaścicielem i członkiem rady nadzorczej Ekipy jest youtuber Karol Wiśniewski, lepiej znany jako Friz. Jego kanał ma 4,3 mln subskrybentów, a opublikowane na nim ponad 540 materiałów zanotowało łącznie 1,75 mld odtworzeń. Twórca jest też obecny na Facebooku i Instagramie, współpracuje z siecią Get Hero.

Dwa lata temu Friz założył grupę Ekipa, w której oprócz niego są inni youtuberzy, m.in. Tromba, Mini Majk, Wersow, Mixer, Poczciwy Krzychu, Murcix, Patec Wariatec, Marcysia i Kasia Bożek. Wiosną ub.r. zamieszali w jednym domu, żeby wspólnie tworzyć materiały. Publikują je na wspólnym kanale.

W tym tygodniu notowana na giełdzie Arena.pl objęła 107,1 tys. akcji spółki Ekipa Holding.. Zaznaczyła, że nie wyklucza dalszego angażowania się kapitałowego w tę spółkę. Uzasadniła, że „pozytywnie ocenia perspektywy rozwoju Ekipa Holding i zamierza rozpocząć rozmowy w zakresie potencjalnej współpracy między platformą handlową arena.pl a Ekipa Holding”.

W drugiej połowie listopada ub.r., niedługo po jej rejestracji w KRS, Ekipa Holding podpisała list intencyjny z JR Holding w sprawie potencjalnej współpracy mającej wprowadzić ją na główny lub boczny rynek warszawskiej giełdy „poprzez połączenie z publiczną spółką akcyjną w ramach realizacji transakcji odwrotnego przejęcia”.

Na początku lutego Ekipa zaczęła negocjacje dotyczące połączenia się z Beskidzkim Biurem Inwestycyjnym notowanym na bocznym rynku giełdowym NewConnect. Równocześnie JR Holding objął akcje serii C Ekipy.

Pod koniec stycznia zapowiedziano, że Ekipa wyda przynajmniej dwie gry, które przygotuje notowane na giełdzie studio T-Bull, tworzące głównie gry mobilne. Firmy podpisały ramową umowę o współpracy.

Dołącz do dyskusji: Lody Ekipy Friza w Biedronce i Lidlu

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Chlam
Chybs dla ciolkow tylko takie lody
0 0
odpowiedź
User
Daroslaw
Ekipa Fritza ? Tego z Austrii ?
0 0
odpowiedź
User
Marcin
Przecież te "lody" to woda, cukier, barwniki, patyk i folia. W tym celu Koral rzekomo uruchomił dodatkową linie produkcyjną? Na allegro chyba sam tzw Friz wystawia te papierki i licytuje na swoich aukcjach za 200tys żeby było głośno, wincyj hajsu, wincyj robienia sieczki z umysłów dzieci
0 0
odpowiedź