SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Mieszko pierwszy oszczędzał” - Lidl w promocji obniża ceny ponad 300 produktów

W dyskontach Lidl rusza promocja, w ramach których w niższych cenach dostępnych będzie ponad 300 produktów. Wspiera to kampania reklamowa z Mieszkiem I, Janem Matejko i Szewczykiem.

Obecna odsłona promocji jest zaplanowano na bieżący tydzień. Obniżone zostały ceny ponad 300 produktów - zarówno żywnościowych, jak i z pozostałych kategorii, m.in. pieczywo, wędliny, sery, produkty bio oraz artykuły dla dzieci.

Niższe ceny obowiązują we wszystkich sklepach Lidl. W przypadku niektórych produktów będą dostępne od poniedziałku do soboty, a w przypadku innych przez wskazane dwa lub trzy dni. Ponadto Lidl zapowiada obniżenie cen wybranych artykułów w związku ze zmianami w stawkach VAT od 1 kwietnia.

- Lidl Polska od lat udowadnia, że wysoka jakość nie musi oznaczać wysokich cen. Nasze oferty tworzymy tak, by każdy mógł znaleźć coś dla siebie, by jednocześnie odpowiadać na aktualne zapotrzebowania i trendy oraz wreszcie by łączyć wysoką jakość produktów z lidlowymi, niskimi cenami. Poprzez najnowszą kampanię chcemy podkreślić te kwestie i zapowiedzieć wyjątkowe promocje na najczęściej wybierane produkty w naszych sklepach - komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, szefowa komunikacji korporacyjnej w Lidl Polska.

W minionym tygodniu dużą promocję cenową, pod hasłem „100 produktów taniej”, wprowadziła sieć Biedronka.

Nową ofertę Lidla wspiera kampania reklamowa, w której Mieszko I, Jan Matejko i Szewczyk są przedstawiani jako oszczędzający pieniądze. W miniony weekend emitowano już reklamy teaerowe.

 

Działania reklamujące sklepy Lidl obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, m.in. telewizję, internet, radio, prasę i outdoor. Za kreację i produkcję reklam odpowiada agencja GPD Agency, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Havas Media, a za działania w internecie - Performance Media.

Lidl Polska jest jednym z największych reklamodawców w naszym kraju. Według danych Kantar Media w styczniu br. cennikowe wydatki reklamowe firmy w mediach pozainternetowych wyniosły 50 mln zł, o 3,6 proc. więcej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: „Mieszko pierwszy oszczędzał” - Lidl w promocji obniża ceny ponad 300 produktów

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Polak
MatejkĄ! "Deklinacja" - trudne słowo...
0 0
odpowiedź
User
widz555
Durna ta kampania, że aż zęby bolą.
0 0
odpowiedź
User
griszka80
Mieli Lidl podróże, to może teraz Lidl usługi fryzjerskie i barberskie patrząc na ten plakacik.

0 0
odpowiedź