Lidl w nowej kampanii przekonuje, że oferuje "pracę na lata"
"Dla znających się na rzeczy, dla działających zespołowo, dla podejmujących wyzwania" - od takich słów zaczyna się najnowsza kampania pracownicza Lidl Polska, która ma na celu zainteresowanie kandydatów pracą w różnych obszarach firmy.
Najnowsza kampania Lidl Polska „Praca na lata” to druga odsłona komunikacji employer brandingowej rozpoczętej we wrześniu. Lidl podkreśla, że szuka załogi „na lata”, o czym świadczą atrakcyjne warunki zatrudnienia, które firma zapewnia swoim pracownikom i oferuje kandydatom.
Ponownie bohaterami kampanii sieci są jej pracownicy - Iwona i Tomasz, którzy najlepiej mogą opowiedzieć o swojej satysfakcji z pracy w Lidl Polska.
Akcja obejmuje działania on-line, social media (Facebook, Instagram, YouTube), landing page, reklamy w radio oraz nośniki własne (gazetki reklamowe).
kampania została zrealizowana przy udziale 24/7Communication (działania PR) oraz agencji Lucky You.
Dołącz do dyskusji: Lidl w nowej kampanii przekonuje, że oferuje "pracę na lata"