Lidl rusza z kampanią rekrutacyjną "Po prostu dobra praca", chce zatrudnić 500 osób
Sieć sklepów Lidl Polska od 16 kwietnia prowadzi nową kampanię rekrutacyjną - oferuje 500 etatów w nowo otwieranych sklepach, sklepach sezonowych, magazynach i ponad 100 placówkach. Działanie wspiera kampania pod hasłem "Po prostu dobra praca".
Od marca 2018 stawki płac w Lidlu wzrosły o 9,3 proc. w skali roku. Pracownicy sieci zarabiają od 2,8 tys. zł brutto do 3550 zł brutto na początku zatrudnienia. Po roku, pracodawca gwarantuje wzrost płacy do poziomu – 2 950 zł brutto do 3750 zł brutto, a po dwóch latach stażu pracy od 3 150 zł brutto do 4050 zł brutto (górna stawka w największych miastach).
Kampania ma zasięg ogólnopolski, a wykorzystywane nośniki to: bilboardy w przestrzeni miejskiej, bilboardy na wybranych sklepach Lidl, citylighty, plakaty na uczelniach, ulotki, gazetki produktowe Lidla, nośniki we wnętrzu sklepów Lidl, dodatkowo radio oraz on-line.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Lidl Polska nie zdradza nazwy agencji odpowiedzialnej za realizacje kampanii.
Lidl Polska ma w całym kraju ponad 600 sklepów, zatrudnia obecnie ponad 15 tys. pracowników.
Dołącz do dyskusji: Lidl rusza z kampanią rekrutacyjną "Po prostu dobra praca", chce zatrudnić 500 osób
Ludzie odchodzą stamtąd do firm sprzątających gdzie dostają mniej, ale presja jest dużo mniejsza.
Wygląd tych co pracują też dużo mówi. Młody element, lub babiny przed 60tką.
Niemiecki bat to niemiecki bat.
To jest wyzysk za psie pieniądze. Dużo niższe niż to co wy podajecie. :)