Liberty Direct reklamuje się jako najlepszy ubezpieczyciel direct (wideo)
W swojej nowej kampanii reklamowej Liberty Direct podkreśla, że w rankingu „Dziennika Ubezpieczeniowego” zajął pierwsze miejsce wśród ubezpieczycieli komunikacyjnych działających w modelu direct.
- W najnowszej kampanii odchodzimy od przekazu cenowego na rzecz podkreślenia wysokiej jakości naszych usług. Chcemy w ten sposób zachęcić do zakupu szerokiej gamy ubezpieczeń dobrowolnych oferowanych przez naszą firmę - opisuje Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct.
Przywoływany w reklamie ranking „Dziennika Ubezpieczeniowego” jest oparty na względnej liczbie skarg kierowanych na danego ubezpieczyciela w stosunku do średniej rynkowej wynoszącej 100 proc.
Spot jest emitowany w kanałach ogólnopolskich (TVN, TVP1, TVP2, Polsat) i tematycznych.
Reklamę przygotował Liberty Direct (przy produkcji współpracując z EasyHell Productions), a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Liberty Direct reklamuje się jako najlepszy ubezpieczyciel direct (wideo)