LG Cinema 3D: Poznaj nowe fakty o 3D
Od 14 maja trwa kampania reklamowa wprowadzająca na rynek telewizory LG Cinema 3D. Akcja pod hasłem „Poznaj nowe fakty o 3D” obejmuje telewizję, internet, kina i punkty sprzedaży.
Kampania telewizorów LG Cinema 3D przede wszystkim podkreśla, że zapewniają one komfort oglądania standardowych przekazów medialnych w niestandardowym wymiarze. W ramach akcji w poniedziałki po głównym wydaniu „Faktów” w TVN emitowany jest specjalny program o „Faktach i mitach 3D”. Natomiast w internecie uruchomiono serwis 3Djaksiepatrzy.pl, w którym przewagi technologiczne LG Cinema 3D są opisywane w lekki i humorystyczny sposób.
Kampania obejmuje również reklamy w telewizji (10-, 15- i 30-sekundowe spoty w TVN, TVN24, TVN Style, TVN7, TVN Turbo, TV Puls, 4fun.tv i Rebel.tv), kinach (spoty w Cinema City przy wszystkich filmach 3D, branding okularów wręczanych widzom) oraz zainaugurowany przez Martynę Wojciechowską roadshow „Świat w 3D” w centrach handlowych w całym kraju.
Kampania jest zaplanowana do grudnia br. Za doradztwo strategiczne oraz planowanie i zakup mediów na potrzeby akcji odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: LG Cinema 3D: Poznaj nowe fakty o 3D