Leszek Badowski dyrektorem marketingu i sprzedaży FuturePR
Leszek Badowski objął stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży w agencji FuturePR. Poprzednio pracował w firmie Acxiom Polska.
Jako dyrektor marketingu i sprzedaży FuturePR Leszek Badowski od połowy maja będzie odpowiadał za budowanie relacji z nowymi i obecnymi klientami oraz wprowadzanie na rynek nowych produktów. Badowski obejmuje stanowisko nowoutworzone w agencji. – W najbliższym czasie planujemy wprowadzić na rynek nowe produkty z obszarów audytu i monitoringu w sieci oraz social mediów, dlatego wsparcie Leszka, mającego bogate doświadczenie w branży nowoczesnych technologii, będzie dla nas nieocenione – tłumaczy Krzysztof Kuwałek, prezes BrainJuice Group, do której należy FuturePR.
Leszek Badowski przez ostatnich 11 lat był związany z firmą Acxiom Polska, z której odszedł z końcem kwietnia br. (więcej). Zajmował w niej stanowisko dyrektora sprzedaży, a następnie dyrektora zarządzającego polskiego oddziału. Wcześniej pracował w Panoramie Firm, pełniąc funkcję kierownika ds. kluczowych klientów.
Dołącz do dyskusji: Leszek Badowski dyrektorem marketingu i sprzedaży FuturePR