Leo Messi w międzynarodowej kampanii Lay’s
Trwa kampania chipsów Lay's (produkowanych przez Frito-Lay Poland), sygnowana hasztagiem #showyourfootballemotions. Bierze w niej udział argentyński piłkarz Leo Messi. Działania przygotowała agencja VML Poland i rosyjska Slava.
Kampania #showyourfootballemotions prowadzona jest na 33 rynkach regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Leo Messi gra w spocie telewizyjnym, który promuje specjalną, mundialową edycję sześciu specjalnych paczek chipsów Lay's. Reklama zachęca do wspólnego kibicowania piłkarzom na mistrzostwach świata w Rosji.
Komunikacja trwa także na Facebooku, YouTube, Instagramie, VK oraz na stronie internetowej.
Za działania digitalowe kampanii odpowiada VML Poland. Kreację ATL oraz koncepcję akcji przygotowała moskiewska agencja Slava.
W działania marketingowe marki Lay's zaangażowany jest również polski piłkarz, Jakub Błaszczykowski.
Dołącz do dyskusji: Leo Messi w międzynarodowej kampanii Lay’s