1,17 mln widzów „Lego Masters”, TVN liderem w 16-49
Nowy program „Lego Masters” oglądało średnio 1,17 mln widzów. Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i pozycję lidera w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 14,21 mln zł.
Premierowe odcinki reality-show „Lego Masters” na antenie TVN oglądać można było w soboty o godz. 20.00, w okresie od 14 listopada do 19 grudnia br. Średnia widownia programu wyniosła 1,17 mln osób, co przełożyło się na 8,09 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,67 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,13 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył finałowy odcinek produkcji z 12 grudnia - zgromadził przed telewizorami 1,49 mln oglądających. Nadany w zeszłą sobotę specjalny odcinek zainteresował 927 tys. osób.
TVN w paśmie nadawania „Lego Masters” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP1, która emitując wtedy gł. „Pogodę”, „Alarm!” i „Komisarza Alexa”, osiągała 10,11 proc. udziału. Druga była TVP2 (gł. „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” i „The Voice of Poland”; 9,08 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne; 5,92 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był stacją pierwszego wyboru.
Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków „Lego Masters” wyniosły 14,21 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Uczestnikami programu są pary złożone z osób dorosłych i dzieci, których zadaniem jest układanie klocków lego. Ich zmagania ocenia jury. Pod koniec każdego odcinka jeden duet jest zmuszony opuścić program. W finale biorą udział trzy pary, zwycięscy otrzymują nagrodę pieniężną w wysokości 100 tys. zł, a także wizytę w Legolandzie oraz tytuł „Mistrza lego”.
Gospodarzem polskiej edycji „Lego Masters” został Marcin Prokop. Jurorami w pierwszej edycji byli Aleksandra Mirecka i Paweł „Brodaty Geek” Duda.
Polską edycję projektu wyprodukowały wspólnie TVN i Endemol Shine Polska.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,17 mln widzów „Lego Masters”, TVN liderem w 16-49