Legia Warszawa przy NFT będzie współpracować z Capital Block
Klub sportowy Legia Warszawa zaczął współpracę z agencją Capital Block przy rozwoju swojej oferty w zakresie non-fungible token. Równocześnie Block Capital został sponsorem Legii.
Capital Block będzie odpowiadać za przygotowanie przejrzystej strategii Legii Warszawa w obszarze NFT, identyfikowanie zasobów, które można wykorzystać jako NFT w nowych projektach, wprowadzenie NFT dla kibiców klubu i ich edukację w tym zakresie.
- To przełomowy moment w europejskiej piłce - Legia to pierwszy i aktualnie jedyny europejski klub z oficjalną agencją NFT. Mam nadzieję, że kibice będą mogli jeszcze bardziej zbliżyć się do ukochanego klubu - komentuje Tim Mangnall, CEO w Capital Block.
- Legia dostrzegła potrzebę długoterminowej, dobrze zorganizowanej strategii NFT, dzięki której będzie miała możliwość zbudowania zaangażowanej społeczności pasjonatów piłki nożnej. NFT ma potencjał aby stać się najpotężniejszym narzędziem, które angażuje fanów danego klubu - podkreśla.
- Wierzymy, że współpraca z Capital Block pozwoli nam uwolnić potencjał najpopularniejszej marki sportowej w tej części Europy. Dla nas jest to kolejny pionierski krok w rozwoju obszaru komercyjnego klubu. Jako Legia chcemy angażować się w nowe gałęzie nowoczesnego biznesu - mówi Paweł Kokosza, dyrektor komercyjny Legii Warszawa.
W lipcu ub.r. Legia Warszawa zapowiedziała wydanie autorskich tokenów NFT dotyczących jedenastu zawodników, którzy mieli kluczowy wpływ na zdobycie mistrzowskiego tytułu w poprzednim sezonie.
W roku finansowym od lipca 2020 do czerwca ub.r. przychody Legii Warszawa zmalały o 5,3 proc. do 96,5 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 10,9 proc. do 145,6 mln zł strata netto sięgnęła 34,7 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Legia Warszawa przy NFT będzie współpracować z Capital Block