Legia Warszawa - Górnik Zabrze hitem Ekstraklasy. Mecze w Canal+ Sport z najwyższą widownią
W trwającym właśnie sezonie 2014/2015 T-Mobile Ekstraklasy, najchętniej oglądane są mecze pokazywane na antenie Canal+ Sport. Na czele znalazło się starcie Legii Warszawa z Górnikiem Zabrze, które obejrzało prawie 200 tys. osób.
W okresie od 18 lipca do 18 sierpnia 2014 roku odbyło się pięć kolejek piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy. W tym okresie najchętniej oglądane mecze były transmitowane na antenie stacji Canal+ Sport, która pokazuje zwykle cztery mecze z każdej kolejki - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Największym zainteresowaniem cieszył się pojedynek pomiędzy Legią Warszawa, a Górnikiem Zabrze z 9 sierpnia br., który średnio oglądało w Canal+ Sport 197 tys. osób. Przełożyło się to na 1,68 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów.
Drugie miejsce zajął mecz Wisła Kraków - Lechia Gdańsk (17 sierpnia br.; 190 tys. widzów; 1,66 proc. udziału), a na trzeciej pozycji uplasowało się spotkanie Piasta Gliwice z Lechią Gdańsk (1 sierpnia br.; 183 tys. widzów; 1,44 proc. udziału).
W Canal+ Family największe audytorium zgromadziło spotkanie Jagiellonia Białystok - Lechia Gdańsk (19 lipca br.; 126 tys. widzów; 1,57 proc. udziału), a w nSport - mecz Wisła Kraków - Piast Gliwice (28 lipca br.; 80 tys. widzów; 0,85 proc. udziału, pokazywano go równolegle w Canal+ Family).
TOP 3 mecze Ekstraklasy 2013/2014 w Canal+ Sport |
Wszyscy 4+ |
||||
Spotkanie |
Data |
Start |
Koniec |
AMR |
SHR % |
LEGIA WARSZAWA - GORNIK ZABRZE |
09-08-2014 |
20:07 |
22:21 |
196 936 |
1,68% |
WISLA KRAKOW - LECHIA GDANSK |
17-08-2014 |
17:35 |
19:59 |
190 239 |
1,66% |
PIAST GLIWICE - LECHIA GDANSK |
01-08-2014 |
20:23 |
22:26 |
182 980 |
1,44% |
WIRTUALNEMEDIA.PL |
|||||
TOP 3 mecze Ekstraklasy 2013/2014 w Canal+ Family |
Wszyscy 4+ |
||||
Spotkanie |
Data |
Start |
Koniec |
AMR |
SHR % |
JAGIELLONIA BIALYSTOK - LECHIA GDANSK |
19-07-2014 |
17:38 |
20:02 |
125 941 |
1,57% |
GORNIK ZABRZE - CRACOVIA KRAKOW |
21-07-2014 |
17:39 |
20:01 |
109 572 |
1,17% |
WISLA KRAKOW - PIAST GLIWICE |
28-07-2014 |
17:38 |
20:01 |
98 157 |
1,04% |
WIRTUALNEMEDIA.PL |
|||||
TOP 3 mecze Ekstraklasy 2013/2014 w nSport |
Wszyscy 4+ |
||||
Spotkanie |
Data |
Start |
Koniec |
AMR |
SHR % |
WISLA KRAKOW - PIAST GLIWICE |
28-07-2014 |
17:39 |
20:01 |
79 720 |
0,85% |
JAGIELLONIA BIALYSTOK - CRACOVIA KRAKOW |
01-08-2014 |
17:39 |
20:02 |
67 082 |
0,74% |
PGE GKS BELCHATOW - KORONA KIELCE |
25-07-2014 |
17:39 |
20:00 |
66 253 |
0,75% |
W analizowanym okresie wokół meczów Ekstraklasy największe wpływy reklamowe* również zanotował Canal+ Sport. Wyniosły one 714 tys. zł. Natomiast nSport z reklam zarobił 414 tys. zł. Stacja Canal+ Family wokół emisji meczów nie emitowała reklam (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Wpływy z reklam przy meczach Ekstraklasy w okresie od 18 lipca do 18 sierpnia br. (dane obejmują również powtórki) |
|
Stacja |
Wpływy (w zł) |
Canal+ Sport |
714 091 |
nSport |
414 075 |
*Dane obejmują także powtórki meczów.
Dołącz do dyskusji: Legia Warszawa - Górnik Zabrze hitem Ekstraklasy. Mecze w Canal+ Sport z najwyższą widownią