LED-lew salonowy (a nawet dwa) Samsunga – wideo making of
Jak przygotowano kampanię reklamową telewizorów Samsung pod hasłem „LED Salonowy”? Zapraszamy do obejrzenia wideo.
Prowadzona w marcu br. kampania telewizorów Samsung LED TV serii 8 opierała się na grze językowej między jej hasłem „LED Salonowy – władca płynności” a lwami, które występowały w poszczególnych reklamach (więcej o całej akcji). Wizerunki zwierząt nie zostały wygenerowane komputerowo, tylko nagrano ujęcia i zrobiono fotografie dwóm lwiątkom – Sarze i Leonowi. Zwierzętami, sprowadzonymi z Czech, podczas kręcenia reklam opiekował się ich opiekun Ludvik Berousek oraz zespół treserów.
Ostatecznie lwy pojawiły się w layoutach i spotach wykorzystywanych w tej kampanii. Akcję przygotowały firmy Red8 Communications Group, Red8 Digital (wcześniej Genero), Unlimited i Starcom.
Dołącz do dyskusji: LED-lew salonowy (a nawet dwa) Samsunga – wideo making of