SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lavazza głosem Charliego Chaplina mówi „dzień dobry” nowej ludzkości

Przemówienie słynnego komika Charliego Chaplina z filmu "Wielki dyktator" posłużyło marce kawy Lavazza do przygotowania nowej, globalnej kampanii reklamowej „Good Morning Humanity”.

Celem kampanii jest przypomnienie i ponowne wypromowanie wartości, które Charlie Chaplin wyraził w słynnym orędziu do ludzkości z filmu "Wielki dyktator" z 1940 roku. Słowa te, zwłaszcza w czasach pandemii, wciąż są aktualne.

- Na horyzoncie czeka na nas „nowy świat”, gotowy na przyjęcie odmienionej ludzkości, patrzącej w przyszłość z pozytywnym nastawieniem i gotowej do przedefiniowania na nowo relacji miedzy jednostką a społeczeństwem - mówi Chaplin.

- Chcemy przemówić do serc ludzi pozytywnym przesłaniem z przeszłości - mówi Carlo Colpo, group marketing communication director oraz brand home director Grupy Lavazza. - Lavazza decyduje się zająć stanowisko i wyjść poza rolę przypisaną do komunikacji marki. To ważny apel, którego celem jest obudzenie indywidualnej wrażliwości odbiorców. Jest to forma „dzień dobry” nowej ludzkości, dla której postęp, zrównoważony rozwój i tolerancja są fundamentami kolejnego renesansu - dodaje.

Ścieżkę dźwiękową kampanii stanowi utwór "Deszcz, w twoich czarnych oczach", włoskiego muzyka Ezio Bosso. Apelowi oraz muzyce towarzyszą historyczne zdjęcia Steve’a McCurry’ego, Dennisa Stocka i Jerome Sessiniego z Magnum Photos.

Kampania w Polsce wystartowała 15 czerwca Promujący ją film umieszczony został na kanale YouTube marki. Przygotowana została również specjalna strona kampanii "The New Humanity", na której pojawiły się treści w języku polskim. Akcja obejmuje także media społecznościowe marki (Facebooka oraz Instagrama).

Kampania została opracowana przez agencję reklamową Armando Testa. W Polsce obsługą kanałów społecznościowych marki zajmuje się Cut the Mustard.

Dołącz do dyskusji: Lavazza głosem Charliego Chaplina mówi „dzień dobry” nowej ludzkości

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl