Laura Sabella i Karolina Kowner: z Deloitte Digital do Linkleaders
Laura Sabella jako copywriter, a Karolina Kownej jako ekspert digital dołączyły do zespołu agencji Linkleaders wzmacniając jej kompetencje employer brandingowe. Obie ostatnio pracowały w Deloitte Digital.
- Już ponad 30 proc. naszego biznesu to employer branding i marketing rekrutacji. Kontent jest w tych projektach najważniejszy. Będziemy teraz bardzo mocno pracować nad jego jakością, narzędziami i analityką. Pozyskaliśmy dla tych celów bardzo utalentowany zespół, z doświadczeniem w marketingu, reklamie i nowych mediach - komentuje Tomasz Podolak, założyciel Linkleaders.
Karolina Kowner pracę w reklamie zaczęła w 2014 roku, gdy podjęła współpracę z agencją FaceAddicted przy obsłudze takich marek jak: Seat Polska, Łowicz i Kompania Piwowarska. W roku 2016 przeszła do Deloitte Digital, gdzie na stanowisku social media executive prowadziła media społecznościowe m.in.: dla Mazda Polska, Pepsico Polska oraz Łomża (Van Pur). Przez trzy lata pracy uzyskała szerokie doświadczenie w obrębie prowadzenia komunikacji na profilach społecznościowych, kampanii reklamowych, wdrażania strategii marketingowych oraz obsługi klienta.
Laura Sabella w reklamie i mediach pracuje od 2012 roku. Swoją karierę rozpoczęła we włoskim oddziale agencji reklamowej DDB. Doświadczenie w social media pogłębiła dzięki współpracy z włosko-amerykańskim startupem technologicznym. W ostatnim roku powróciła do Polski, zasilając szeregi Deloitte Digital jako copywriter. Jej głównymi klientami byli: 7up, Estee Lauder, M A C, Smashbox, Clinique, Mazda, Origins, Pizza Hut.
Przypomnijmy, że pod koniec ub.r. agencja Deloitte Digital poinformowała o zmianie strategii i rezygnacji z usług w zakresie reklamy ATL. Doszło do zwolnień grupowych w agencji - pracę straciło ok. 30 osób. Obsługę klientów tej agencji w zakresie ATL przejęła agencja FCB Bridge2Fun.
Dołącz do dyskusji: Laura Sabella i Karolina Kowner: z Deloitte Digital do Linkleaders