Kupno przez Axel Springer Business Insidera bez wpływu na jego polską wersję od Agory
Ogłoszone we wtorek przejęcie serwisu Business Insider przez Axel Springer nie wpłynie na polską wersję portalu - zapewnia przygotowująca ją Agora.
- W Agorze trwają prace nad polską wersją serwisu Business Insider. Informacja o zakupie przez koncern Axel Springer udziałów w Business Insiderze nie wpływa na ten etap naszych działań - poinformowała Wirtualnemedia.pl Aleksandra Wawrzos, specjalista ds. komunikacji w Agorze. - O rozwoju projektu będziemy informować w kolejnych tygodniach - dodała.
Uruchomienie pod koniec br. polskiej wersji Business Insidera Agora zapowiedziała dwa miesiące temu. W witrynie mają przeważać materiały przygotowywane przez polską redakcję, a oprócz tego będą tłumaczenia artykułów z amerykańskiej edycji serwisu.
We wtorek Axel Springer poinformował, że za 88 proc. udziałów Business Insidera zapłaci 343 mln dolarów. Po finalizacji transakcji będzie miał 97 proc. udziałów serwisu, planuje też w br. uruchomić jego niemieckojęzyczną wersję.
Business Insider ma obecnie siedem wydań zagranicznych.
Dołącz do dyskusji: Kupno przez Axel Springer Business Insidera bez wpływu na jego polską wersję od Agory