Kuba Wojewódzki liderem TVN, teraz ma pomóc 'Polityce'
Trzy pierwsze odcinki nowego sezonu talk-show Kuby Wojewódzkiego obejrzało w TVN średnio 1,73 mln osób, zwiększając widownię stacji o blisko pół miliona. Od września dziennikarz pracuje też na poprawę wyników sprzedaży tygodnika 'Polityka', został bowiem jego felietonistą.
Po trzech tygodniach emisji talk-show Kuby Wojewódzkiego ma średnio 22,45 proc. udziału w rynku. TVN, emitująca program, jest liderem rynku. Drugą pozycję w paśmie emisji programu ma Polsat z 16,51 proc. udziału (1,28 mln widzów), trzecią zaś Dwójka, która notuje 15,72 proc. udziału w rynku (1,21 mln).
Przed rokiem w paśmie 22.30 - 23.30 TVN pokazywała serial "Uwaga, faceci!" ("Kuba Wojewódzki" był emitowany w niedziele). Stację oglądało wówczas 1,25 mln przy udziale w rynku wynoszącym 15,64 proc.
AMR Nielsen Media Research | Data | Start time | AMR | SHR % | SHR % (16-49) |
KUBA WOJEWÓDZKI | 16-09 | 22:31:05 | 1847673 | 23,83% | 23,81% |
KUBA WOJEWÓDZKI | 09-09 | 22:31:09 | 1536144 | 20,68% | 22,58% |
KUBA WOJEWÓDZKI | 02-09 | 22:30:43 | 1820740 | 22,74% | 23,70% |
Średnio | 1734909 | 22,45% | 23,37% |
Od połowy września Kuba Wojewódzki poza programem telewizyjnym i
radiowym ma własną rubrykę w tygodniku 'Polityka". Został autorem
jednostronicowego felietonu pt. "Mea pulpa, czyli kronika
popkulturalna Kuby Wojewódzkiego" w dziale Kultura. Dziennikarz ma
w sposób ironiczny komentować codzienne życie celebrytów.
- Na co dzień nie zajmujemy się kulturą masową, a przecież to ważny element życia kulturalnego w Polsce, dlatego uznaliśmy, że Kuba Wojewódzki mógłby opisywać tę sferę - tłumaczy nam decyzję Edyta Mietkowska, Koordynator ds. Public Relations tytułu.
Wcześniej showman współpracował z "Przekrojem", gdzie prowadził kolumnę "Bubloteka", będącą formą podsumowania mijającego tygodnia.
Dołącz do dyskusji: Kuba Wojewódzki liderem TVN, teraz ma pomóc 'Polityce'