SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kuba Wojewódzki liderem TVN, teraz ma pomóc 'Polityce'

Trzy pierwsze odcinki nowego sezonu talk-show Kuby Wojewódzkiego obejrzało w TVN średnio 1,73 mln osób, zwiększając widownię stacji o blisko pół miliona. Od września dziennikarz pracuje też na poprawę wyników sprzedaży tygodnika 'Polityka', został bowiem jego felietonistą.

Po trzech tygodniach emisji talk-show Kuby Wojewódzkiego ma średnio 22,45 proc. udziału w rynku. TVN, emitująca program, jest liderem rynku. Drugą pozycję w paśmie emisji programu ma Polsat z 16,51 proc. udziału (1,28 mln widzów), trzecią zaś Dwójka, która notuje 15,72 proc. udziału w rynku (1,21 mln).

Przed rokiem w paśmie 22.30 - 23.30 TVN pokazywała serial "Uwaga, faceci!" ("Kuba Wojewódzki" był emitowany w niedziele). Stację oglądało wówczas 1,25 mln przy udziale w rynku wynoszącym 15,64 proc.

AMR Nielsen Media Research Data Start time AMR SHR % SHR % (16-49)
KUBA WOJEWÓDZKI 16-09 22:31:05 1847673 23,83% 23,81%
KUBA WOJEWÓDZKI 09-09 22:31:09 1536144 20,68% 22,58%
KUBA WOJEWÓDZKI 02-09 22:30:43 1820740 22,74% 23,70%
Średnio

1734909 22,45% 23,37%


Od połowy września Kuba Wojewódzki poza programem telewizyjnym i radiowym ma własną rubrykę w tygodniku 'Polityka". Został autorem jednostronicowego felietonu pt. "Mea pulpa, czyli kronika popkulturalna Kuby Wojewódzkiego" w dziale Kultura. Dziennikarz ma w sposób ironiczny komentować codzienne życie celebrytów.

- Na co dzień nie zajmujemy się kulturą masową, a przecież to ważny element życia kulturalnego w Polsce, dlatego uznaliśmy, że Kuba Wojewódzki mógłby opisywać tę sferę - tłumaczy nam decyzję Edyta Mietkowska, Koordynator ds. Public Relations tytułu.

Wcześniej showman współpracował z "Przekrojem", gdzie prowadził kolumnę "Bubloteka", będącą formą podsumowania mijającego tygodnia.

Dołącz do dyskusji: Kuba Wojewódzki liderem TVN, teraz ma pomóc 'Polityce'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl