Krzysztof Gonciarz w podlaskiej kampanii OSM Piątnica
Twórca internetowy Krzysztof Gonciarz bierze udział w kampanii digitalowej, promującej jogurt typu islandzkiego Skyr (OSM Piątnica).
Motywem przewodnim kampanii podlaskiej mleczarni jest łączenie motywów islandzkich z polskimi akcentami. Idea jest „islandzki po naszemu” oddaje kompilację cech produktów z Polski i Islandii.
W ramach promocji jogurtu Skyr testowali go twórcy youtubowi Sprytne Babki, Kocham Gotować, Treneiro Vlog czy Lotar. Krzysztof Gonciarz z kolei został zaproszony na Podlasie, gdzie nagrał odcinek promujący Skyr. Youtuber odwiedził m.in. Biebrzański Park Narodowy, pływał kajakiem, trenował, a także spotkał się w fanami w Piątnicy.
Za koncept i realizację kampanii obejmującej współpracę z influencerami oraz social media odpowiada agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Gonciarz w podlaskiej kampanii OSM Piątnica