Krzysztof Beniowski szefem biznesu e-commerce w Gazeta.pl
We wrześniu do zespołu Gazeta.pl (Agora) powrócił Krzysztof Beniowski, który objął stanowisko szefa biznesu e-commerce. Jest odpowiedzialny za rozwój i realizację strategii portalu w tym zakresie, m.in. za marketplace Avanti24.pl.
Beniowski na stanowisku szefa biznesu e-commerce zastąpił Mariolę Kucharską, która zakończyła współpracę z Agorą.
„Wracam do Gazeta.pl po krótkiej, zaledwie trzyletniej przerwie, ale czas ten okazał się dla portalu okresem wielkiego skoku w zakresie e-commerce. Efektywny i atrakcyjny marketplace czy nowatorskie rozwiązania na Moto.pl to wyróżniki portalu i rozwiązania bardzo chętnie szukane obecnie przez klientów z wielu branż. Cieszę się, że będą mógł rozbudowywać ofertę Gazeta.pl ze świata e-commerce wraz ze świetnym zespołem fachowców” - mówi Krzysztof Beniowski.
Przez ostatnie trzy lata Beniowski pracował w agencji Whites, gdzie jako Head of SEO zarządzał zespołem analityków i programistów. Wcześniej przez 10 lat współpracował z Agorą - odpowiadał m.in. za budowę i rozwój sieci reklamowej AdPlayer, rozwój produktu reklamowego portalu Gazeta.pl i zarządzanie zespołami handlowymi w segmencie Internet. Przez siedem lat był szefem grupy roboczej ds. reklamy wizerunkowej działającej w ramach IAB Polska. Karierę rozpoczynał w biurze reklamy Onet.pl, gdzie odpowiadał m.in. za promocję i sprzedaż produktów reklamowych SEM.
Czytaj też: E-commerce nie wykorzystuje potencjału narzędzi martech i social selling
Gazeta.pl stawia na e-commerce w pandemicznej rzeczywistości
Agora zaznacza, że Gazeta.pl mocno stawia na rozwój innowacyjnych rozwiązań w swojej ofercie. W odpowiedzi na nową, pandemiczną rzeczywistość i wykorzystując zmiany nawyków konsumentów, na Moto.pl stworzony został wirtualny showroom, pozwalający na oglądanie samochodów bez wychodzenia z domu.
Metamorfozę przeszedł także serwis Avanti24.pl, który stał się marketplace'em, gdzie zakupy idą w parze z angażującymi treściami. Gazeta.pl w e-commerce wykorzystuje także interaktywne formy wideo, np. „Click2Shop", czyli funkcję umożliwiającą dodanie produktu do koszyka podczas oglądania materiału wideo.
Jak wynika z badania Mediapanel, w lipcu strony Gazeta.pl odwiedziło 11,56 mln użytkowników, co przełożyło się na 40 proc. zasięgu.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Beniowski szefem biznesu e-commerce w Gazeta.pl