SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Konrad Drozdowski we wspólnej agencji mediowej Orlenu i PZU

Do zespołu spółki Sigma Bis, która ma być wspólnym domem mediowym PKN Orlen i Grupy PZU, dołączył Konrad Drozdowski, wcześniej m.in. przez wiele lat członek władz Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.

Konrad Drozdowski Konrad Drozdowski

W spółce Sigma Bis Konrad Drozdowski objął funkcję menedżera ds. badań rynkowych i innowacji.

Tym samym wrócił do branży marketingowej. Od 2009 do 2017 roku był dyrektorem generalnym Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Ponadto od 2011 roku jest członkiem zarządu Europejskiego Stowarzyszenia Standardów Reklamowych EASA Alliance. Z rynkiem samoregulacji reklamy był związany od 2004 roku, był wtedy w komitecie założycielskim Rady Reklamy.

Po odejściu ze Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy Konrad Drozdowski zarządzał własną firmą Travel Design zajmującą się organizacją podróży na zamówienie.

Zmiany w zarządzie Sigma Bis

W styczniu br. do zarządu Sigma Bis zostali powołani Artur Muszkiet (wcześniej menedżer m.in. w Ströer Digital Media, Goldbach Audience, Unilever Polska i Initiative Warszawa) i Tomasz Jakubiak (radca prawny, członek rady nadzorczej spółki Orlen Projekt), a z rady nadzorczej oddelegowany tam został Bartłomiej Dziliński. Natomiast członkami rady nadzorczej zostali Wojciech Iwanicki i Joanna Zakrzewska.

Spółka Sigma Bis została reaktywowana jesienią ub.r., po tym jak w lipcu ub.r. PZU i PKN Orlen poinformowały, że zamierzają uruchomić własną agencję mediową, która zajmie się obsługą budżetów mediowych obu tych firm oraz innych reklamodawców, których uda się jej pozyskać.

We wrześniu UOKiK zgodził się, by Orlen i PZU utworzyły wspólnie podmiot, który zajmie się zakupem usług marketingowych i reklamowych , zaś Adam Burak z PKN Orlen w rozmowie z Wirtualnemedia.pl w połowie września zapowiedział, że Sigma Bis rozpocznie działalność jeszcze w 2019 roku.

Obecnie jedynym właścicielem Sigma BiS jest PZU, jesienią ub.r. dopłacił 3 mln zł do kapitału spółki.

Dołącz do dyskusji: Konrad Drozdowski we wspólnej agencji mediowej Orlenu i PZU

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam
Kopia węgierska.
0 0
odpowiedź
User
Bash
Polityka personalna pokazuje raczej na rekrutowanie outsiderów rynku niż liderów. Głównie osoby, które były na rynku agencji mediowych jakiś czas temu. Nie ma nikogo z rynku, kto by uwierzył w ten projekt. Niedobrze to wróży Sigmie. Niestety coraz mniej wygląda na to, że był to projekt pomyślany na zrobienie dobrej roboty mediowej vs polityczny skok na kasę, jak wielu przypuszczało.
0 1
odpowiedź
User
Bash
Polityka personalna pokazuje raczej na rekrutowanie outsiderów rynku niż liderów. Głównie osoby, które były na rynku agencji mediowych jakiś czas temu. Nie ma nikogo z rynku, kto by uwierzył w ten projekt. Niedobrze to wróży Sigmie. Niestety coraz mniej wygląda na to, że był to projekt pomyślany na zrobienie dobrej roboty mediowej vs polityczny skok na kasę, jak wielu przypuszczało.
0 0
odpowiedź