SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

T-Mobile przestaje sponsorować reprezentację Polski w piłce nożnej

T-Mobile Polska po ponad dwóch i pół roku przestaje być sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nasze informacje oficjalnie potwierdził telekom. Z większością pozostałych sponsorów toczą się jeszcze negocjacje. W tym roku PZPN znalazł też kilku nowych sponsorów.

Z naszych informacji wynika, że decyzja o nieprzedłużaniu sponsorowania reprezentacji Polski przez T-Mobile Polska zapadła jeszcze przed mundialem w Katarze.

- Kiedy z końcem kwietnia 2020 roku jako T-Mobile Polska zostaliśmy sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, zdecydowaliśmy się na wsparcie nie tylko najszerzej znanej męskiej kadry narodowej, ale również reprezentacji U21, zespołów młodzieżowych i kobiecych. Rozpoczęcie naszej współpracy z reprezentacją miało miejsce już po wybuchu pandemii koronawirusa, która uniemożliwiała lub wyraźnie zmieniła szereg działań, jakie mieliśmy w planach jako nowy sponsor drużyny narodowej. Sytuacja epidemiczna nie zmieniała jednak jednego: naszej wiary w to, że sport dostarcza niesamowitych emocji i łączy ludzi. A w T‑Mobile łączenie ludzi i bycie blisko rzeczy, które są dla ważne dla naszych klientów, zawsze stawiamy na pierwszym miejscu. latego bez względu na okoliczności zewnętrzne wspieraliśmy naszą reprezentację każdego dnia kontraktu, który upływa z końcem 2022 r. - poinformowało nas biuro prasowe T-Mobile Polska.

- I choć od tego momentu nie będziemy już oficjalnym sponsorem Biało-Czerwonych, wciąż będziemy kibicować naszej drużynie narodowej i cieszyć się z jej sukcesów –  dodano w odpowiedzi dla Wirtualnemedia.pl.  

Reprezentacja Polski z nowymi sponsorami i partnerami

Polski Związek Polski Nożnej w tym roku pozyskał nowych sponsorów. Od maja br. sponsorem strategicznym reprezentacji Polski piłkarzy i piłkarek we wszystkich kategoriach wiekowych jest operator logistyczny InPost. PZPN podkreślał, że to jego rekordowa umowa sponsorska z firmą prywatną.  

We wrześniu oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski została marka wędlin i kabanosów Tarczyński. Współpracę zaplanowano przynajmniej do połowy 2024 roku. Natomiast w połowie listopada partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski została porównywarka ubezpieczeniowa Inszury.pl.

Pod koniec listopada podano, że marka piwa Tyskie (należąca do Kompanii Piwowarskiej) po ponad dekadzie przerwy wraca do współpracy sponsorskiej z piłkarską reprezentacją Polski, tym razem jako oficjalny partner. Umowę podpisano na cztery lata.

Wiadomo, że polską reprezentację w piłce nożnej przez kolejne lata będzie wspierać Fakro, producent okien dachowych. - W ramach nowego, obowiązującego do sierpnia 2026 roku kontraktu, polskie przedsiębiorstwo uzyska tytuł oficjalnego partnera reprezentacji Polski – podano w komunikacie.

Z resztą dotychczasowych sponsorów trwają rozmowy. Głównym sponsorem reprezentacji Polski od 2015 roku jest Grupa Lotos. Po tym jak w połowie br. została przejęta przez PKN Orlen, a marka Lotos niebawem zniknie z rynku, przy meczach reprezentacji zaczęła być promowana marka Orlen.  

Oficjalnymi sponsorami drużyny narodowej są jeszcze STS, Biedronka, Oshee, Leroy Merlin, a oficjalnymi partnerami - AliorBank, rent99 i Ustronianka.

Od sierpnia br. za pośrednictwo przy zawieraniu kontraktów dotyczących praw marketingowych z Polskim Związkiem Piłki Nożnej odpowiada agencja Publicon Sport.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile przestaje sponsorować reprezentację Polski w piłce nożnej

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fafangulo
Morawiecki dorzuci kilkadziesiąt baniek jeśli się nie znajdzie się inny sponsor. Co to dla niego? Wraz z pisowską ferajną, zawsze traktowali pieniądze podatnika jak coś, co leży na ulicy. W końcu sam stwierdził, że sukces na Mundialu jest wart każdych pieniędzy. Sukces czyli miejsca 9 - 16, bo właśnie w tym przedziale znalazła się na koniec reprezentacja Polski.
1 0
odpowiedź
User
ds
Nowa strategia to już widać od kilku miesięcy. Przystępniejszy cennik usług, nowy sprzęt, kolejne kanały komunikacji. Planowali już widocznie to od jakiegoś czasu.
0 0
odpowiedź
User
m.
Po akcji z 50 milionami premii powinni być następni. Ani styl gry atrakcyjny, moralnie też katastrofa, nawet na kibiców na lotnisku się wypięli. Może dałoby to im do myślenia, choć to raczej wątpliwe.
0 0
odpowiedź