Koniec II edycji "Idola"
Finał pierwszej edycji Idola chętniej oglądany
W sobotę mieliśmy okazję oglądać na Polsacie finałowy koncert drugiej edycji "Idola". Wielki finał oraz ogłoszenie wyników zgromadziły przed telewizorami 4 054 tysięcy widzów, czyli 315 tysięcy mniej niż finał I edycji (z 30 czerwca 2002 roku). Średnia oglądalność głównych edycji Opis Idol I 2 916 489 7,90% 21,90% Idol II 3 426 259 9,30% 22,80% Debiut* 3 362 768 9,10% 21,90%
Jednak II edycja "Idola" cieszyła się znacznie większym zainteresowaniem publiczności niż I edycja, średnio oglądało ją 3 426 tysięcy widzów (I edycję - 2 916 tysięcy).
Od 9 lutego b.r. na ekrany telewizorów wszedł nowy program "Debiut", który zastąpi "Idola". Oglądalność trzech pierwszych odcinków wyniosła 3 363 tysięcy widzów, co pozwala przypuszczać, że program będzie cieszył się równie dużą popularnością, jak poprzednie edycje "Idola".
Większą część widzów II edycji "Idola" stanowiły kobiety (57%), widzowie z małych miasteczek i wsi oraz bardzo dużych miast z wykształceniem podstawowym i średnim. AMR
AMR %
SHR %
Grupa docelowa: wszyscy powyżej 4 roku życia
*pod uwagę wzięto trzy emisje „Debiutu” z 9, 13 i 16 lutego 2003 roku
Dołącz do dyskusji: