SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kolporter sampluje kalendarzyki Commercial Union

W salonikach prasowych sieci Kolporter rozpoczęła się akcja promocyjna Commerial Union. Sampling kalendarzyków tej firmy skierowany jest do młodych osób wybierających fundusze emerytalne.

Sampling kalendarzyków Commerial Union ma informować młode osoby o możliwości wybrania tej właśnie firmy jako ich funduszu emerytalnego. Akcja skierowana jest do ludzi w wieku 20-24 lata, którzy rozpoczynają karierę zawodową.

Zaplanowaną do 10 stycznia realizację tej kampanii w 244 salonikach prasowych Kolportera w całej Polsce zajmuje się dział promocji tej sieci, a zakup mediów przygotował dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Kolporter sampluje kalendarzyki Commercial Union

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl