Škoda Yeti Street promowana eventowo
Rozpoczyna się cykl eventów promujących nową, limitowaną edycję samochodu Škoda Yeti Street. Za ich realizację odpowiada agencja IQ Marketing.
Celem eventów promujących nową edycję Škody Yeti Street jest zaprezentowanie jej jako idealnej dla użytkowników samochodów kompaktowych, którzy szukają komfortu aut SUV, a jednocześnie chcą dobrze funkcjonować w miejskiej dżungli. Kampania ma budować więź emocjonalną z marką oraz tworzyć jej wizerunek jako energicznej, innowacyjnej i oferującej najlepsze rozwiązania. Akcja jest skierowana przede wszystkim do młodych mężczyzn mających rodziny z dziećmi oraz osób, które lubią podróże i prowadzą rekreacyjny styl życia.
Kampania obejmie eventy w formie niestandardowych ekspozycji w galeriach handlowych w największych miastach. Osoby odwiedzające ekspozycję będą miały szansę zapoznać się ze wszystkimi elementami Škody Yeti oraz porozmawiać z konsultantem. O wyborze konkretnych miejsc eventów zdecydują dealerzy Škoda Polska.
Dołącz do dyskusji: Škoda Yeti Street promowana eventowo