Klaudia Mękal i Mateusz Brzeźniak awansowali w Arskom
W agencji marketingu sportowego Arskom Klaudia Mękal awansowała na stanowisko account executive, a Mateusz Brzeźniak na senior account executive.
Klaudia Mękal na nowe stanowisko awansowała z pozycji junior account executive. W agencji odpowiada za komunikację turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” realizowanego dla PZPN oraz kampanii edukacyjno-sportowej „Drużyna Energii” Grupy Energa i New Balance. Wcześniej realizowała projekty dla takich klientów jak m.in.: EA Sports, Mondelez, Accor Hotels. Z agencją związana od listopada 2017 roku.
Jest studentką zarządzania mediami i zarządzania w sporcie na Uniwersytecie Jagiellońskim, ukończyła też Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie.
Mateusz Brzeźniak w Arskom pracuje od listopada 2016 roku. Zaczynał jako junior account executive, od marca 2017 roku był account executive. W agencji nadzoruje projekty „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, „Drużyna Energii” oraz „Rusz się z Kubusiem!” (dla Maspex).
Jako dziennikarz związany był w przeszłości m.in. z „Gazetą Wyborczą”, Radiem Zet, „FourFourTwo Polska” oraz z Pogonią Szczecin. Absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Uniwersytecie Szczecińskim.
Dołącz do dyskusji: Klaudia Mękal i Mateusz Brzeźniak awansowali w Arskom