SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kiosk zamiast czekania na paczkę - Ruch pierwszy raz reklamuje się w telewizji (wideo)

Ruch SA rozpoczął telewizyjną kampanię reklamującą odbiór w jego kioskach produktów kupionych w internecie. Akcję pion marketingu firmy przygotował wspólnie z agencją Brandcomm.

Reklama usługi „Paczka w Ruchu” podkreśla, że jej klient może wybrać termin i kiosk, w którym odbierze przesyłkę. Realizację zlecenia może śledzić na stronie paczkawruchu.pl, a o dostępności paczki jest informowany SMS-owo. Spot przekonuje, że dzięki temu przesłanie produktu kupionego w internecie trwa krócej niż przy standardowej przesyłce.

 

Reklama od 29 września jest emitowana w Eska TV i Polo TV. Jest to pierwsza telewizyjna kampania reklamowa Ruchu.

Akcję Ruch Marketing przygotował razem z agencją Brandcomm.

Dołącz do dyskusji: Kiosk zamiast czekania na paczkę - Ruch pierwszy raz reklamuje się w telewizji (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
extra
super. Choć współczuję kioskarzom którzy listy z sądu już mają a teraz dojdą im też paczki. Dwa etaty w jednym hehe
0 0
odpowiedź
User
kkl
Dziękuję, juz przerabiałem przesyłki sądowe w Ruchu. Nie ma mowy.
0 0
odpowiedź