Kibicowska kampania Monte z Bartoszem Kurkiem bez zmian, chociaż siatkarz nie zagra w mistrzostwach
Ruszyła kampania reklamowa deserów mlecznych Monte (produkowanych przez Zott Polska) z udziałem Bartosza Kurka nawiązująca do siatkarskich mistrzostw świata. Akcja jest prowadzona zgodnie z założeniami, chociaż nieoczekiwanie okazało się, że zawodnik nie zagra w turnieju.
Kampania, prowadzona pod hasłem „Kibicuj z Monte”, zachęca fanów siatkówki do udziału w konkursie, w którym należy na wybranym portalu społecznościowym (Facebook, Twitter, Instagram) pokazać w formie tekstu, zdjęcia lub wideo, jak dopinguje się naszą reprezentację, dodając do tego hashtag „#kibicujzmonte”. Codziennie do wygrania są trzy piłki i koszulka drużyny, a co tydzień - voucher o wartości tysiąca zł na zakupy w sieci sklepów Decathlon.
Akcja, zaplanowana od 18 sierpnia do 21 września, jest związana z mistrzostwami świata siatkarzy, które odbędą się w Polsce od 30 sierpnia do 21 września, a mecze w swoich kodowanych kanałach będzie transmitował Polsat (więcej na ten temat). Ambasadorem kampanii jest Bartosz Kurek, który w reklamach Monte występuje od dwóch lat (zobacz zeszłoroczny spot).
W zeszłym tygodniu trener naszej reprezentacji nieoczekiwanie zdecydował, że Bartosz Kurek z powodu słabej formy nie będzie grał w mistrzostwach. Przez kilka dni rozpisywały się o tym najważniejsze media sportowe.
- Żałujemy oczywiście, że nie zobaczymy Bartka Kurka w rozgrywkach, ale jako prawdziwi fani siatkówki trzymamy kciuki za sukcesy całej polskiej drużyny, a Bartka wspieramy na każdym etapie jego kariery siatkarskiej, nie tylko wtedy gdy jest częścią naszej drużyny narodowej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Ewelina Czuczman, specjalista ds. komunikacji w Zott Polska.
Jednocześnie zapewnia, że kampania jest realizowana zgodnie z pierwotnym planem. - Ideą konkursu „Kibicuj z Monte” jest pokazanie, jak polscy fani kibicują drużynom biorącym udział w tegorocznych mistrzostwach świata siatkarzy - podkreśla.
>>> Zobacz wszystkie okładki „Przeglądu Sportowego”
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (stacje główne i tematyczne), internet (m.in. serwisy lifestylowy, kulinarny i parentingowe, strony z sieci Google, Facebook) oraz outdoor (475 citylightów i 145 billboardach w ośmiu największych miastach).
Koncepcję kampanii wspólnie z Zott Polska przygotowały agencja reklamowa Isobar Poland i dom mediowy Carat Polska. Isobar odpowiada też za kreację reklam i obsługę konkursu, a Carat - za planowanie i zakup mediów w telewizji i internecie. Komunikację outdoorową realizuje agencja Posterscope, działania internetowe w modelu RTB - agencja Amnet Polska, a aktywności w sieci Google i na Facebooku - agencja iProspect.
Dołącz do dyskusji: Kibicowska kampania Monte z Bartoszem Kurkiem bez zmian, chociaż siatkarz nie zagra w mistrzostwach