KIA Soul z tatuażami w prasie i internecie
Pod hasłem "Będzie po Twojemu" ruszył kolejny etap kampaniireklamowej KIA Soul. Akcja pokazuje w prasie i internecie, jakmożna zmienić design tego samochodu.
Rozpoczęta właśnie pod hasłem "Będzie po Twojemu" kampaniareklamowa KIA Soul podkreśla, że design tego samochodu możnadostosowywać do swoich potrzeb według wzorów dostępnych w serwisieinternetowym www.kiasoul.pl.Dwa warianty kreacji, przeznaczone do prasy kobiecej i magazynówczytanych przez mężczyzn, pokazują umownie, jak auto tej marki jesttatuowane.
Akcja od 2 marca jest prowadzona w prasie (Tele Magazyn, MaxMagazine, Glamour, Pani, Avanti, Logo, Playboy, CKM, Auto Świat,Motor, Auto Moto, Auto Motor i Sport, Top Gear, Sukces, Brief,Press, Marketing&More, Focus, Focus Historia, NationalGeographic) i internecie (m.in. Onet.pl, wp.pl, Gazeta -moto.pl).
Kreację kampanii - zaplanowanej do 7 kwietnia - przygotowałaagencja reklamowa Paralotna, natomiast zakupem mediów zajął się dommediowy OMD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: KIA Soul z tatuażami w prasie i internecie