Kevin Spacey reklamuje nowe Renault Espace
Startuje kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowej wersji samochodu Renault Espace. Bohaterem akcji, przygotowanej przez agencję Publicis, jest aktor Kevin Spacey.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/RenaultEspace-KevinSpacey655.png)
Kampania będzie prowadzona od 15 kwietnia pod hasłem „Make your time great” („Czas należy do Ciebie”). Reklamy mają podkreślać, że w nowym Renault Espace kierowca zaczyna inaczej postrzegać czas, m.in. dzięki działającemu w samochodzie systemowi Renault Multi-Sense.
Akcja obejmie przede wszystkim internet (materiały i aktywności w serwisie espace.renault.com i na portalach społecznościowych, bannery na innych stronach). We Francji rusza 15 kwietnia, natomiast w innych krajach europejskich (m.in. w Polsce) zacznie się w najbliższych tygodniach.
Koncepcję kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis.
Dołącz do dyskusji: Kevin Spacey reklamuje nowe Renault Espace