Ketchup Kotlin reklamowany jako „intensywnie ketchupowy” (wideo)
W telewizji, internecie i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa ketchupów Kotlin (Agros-Nova). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Brasil, Lemon i MediaCom Warszawa.
Motywem przewodnim nowej kampanii ketchupów Kotlin jest dodawanie potrawom smaku i niezwykłości poprzez rysowanie ketchupem. W ten sposób zwykła kanapka zamienia się w prawdziwy wypas, parówka odlatuje z talerza jak rakieta tuż po interwencji ketchupu, a hamburger rządzi dopiero z pomidorową koroną.
Przypomnijmy, że w poprzedniej kampanii reklamowej, prowadzonej w ub.r., ketchup Kotlin był przedstawiany jako superbohater (przeczytaj więcej i obejrzyj spot).
Obecna akcja reklamowa obejmuje telewizję (trzy 10-sekundowe reklamy m.in. w TVN, Polsat, TVP1, TVP2, Discovery, Canal+, TVP Kultura, TVP Seriale, TVP Polonia, Polsat Sport, TVP Info), internet (portale Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl i WP.pl, serwisy kulinarne, działania na facebookowym fanpage’u marki Kotlin i w serwisie ketchupy.pl) oraz nośniki w pojazdach komunikacji miejskiej. Działania będą prowadzone do 23 września.
Za kreację kampanii i działania w internecie odpowiada agencja Brasil, spoty telewizyjne wyprodukował dom produkcyjny Lemon, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Ketchup Kotlin reklamowany jako „intensywnie ketchupowy” (wideo)