Kayah z piosenką „Po co” reklamuje Meloradio (wideo)
Ruszyła kampania z udziałem piosenkarki Kayah reklamująca Meloradio (należące do Grupy Eurozet). Akcję nadawca przygotował wspólnie z firmami marketingowymi Propeller Film, UVMW i Zenith.
W spocie z kampanii wykorzystano nową akustyczną wersję przeboju Kayah „Po co”. Pierwszy raz wyemitowaną ją w Meloradiu 26 marca. - Nie trzeba było mnie długo namawiać, dlatego że ta nowa wersja ma swój konkretny cel. Jest nim podkreślenie mojego związku emocjonalnego z Meloradiem. Chciałam, żeby Meloradio miało swoją własną wersję tej piosenki, pasującą do tego, co można w nim usłyszeć, ale także do takiego meloradiowego zamysłu - aby ludziom dawać mnóstwo ciepła, spokoju - komentuje piosenka.
Kayah od października ub.r. prowadzi w rozgłośni cotygodniową audycję „Tu i teraz”.
Meloradio jest nadawane od września ub.r., zastąpiło ZET Gold. Według badania Radio Track od grudnia ub.r. do lutego br. stacja miała 0,9 proc. udziału w rynku słuchalności.
- Od września ubiegłego roku Meloradio krok po kroku zdobywa słuchaczy, pokazując duży potencjał tego nowego formatu na polskim rynku radiowym. Teraz przyszedł czas na wsparcie marketingowe i dużą kampanię, której celem jest wzmocnienie świadomości marki - komentuje Agnieszka Szozda, dyrektor marketingu Grupy Eurozet
W pierwszej odsłonie nowa kampania objęła nośniki reklamy zewnętrznej w miastach, w których nadawane jest Meloradio. Od 9 kwietnia spoty będzie można zobaczyć w telewizjach ogólnopolskich i tematycznych. Wkrótce reklamy pojawią się też w wybranych serwisach internetowych i sieciach kin.
Za kreację i produkcję spotu odpowiadał dom produkcyjny Propeller Film, a scenariusz i reżyserię - Mariusz Palej. Layouty reklam zewnętrznych przygotowała agencja UVMW, zdjęcia wykonał Piotr Porębski. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.
Dołącz do dyskusji: Kayah z piosenką „Po co” reklamuje Meloradio (wideo)