„Kawa za marzenie” - staruszka driftująca samochodem w kampanii kawy Jacobs (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa kawy Jacobs (produkowanej przez Jacobs Douwe Egberts) pod hasłem „Kawa za marzenie”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja reklamowa Saatchi & Saatchi Interactive Solutions.
W ramach akcji na stronie kawazamarzenie.pl każdy użytkownik może przesłać opis marzenia, które chciałby spełnić w związku ze zbliżającym się Bożym Narodzeniem, oraz swoje zdjęcie pokazujące radość z wygranej. Co tydzień wybrana zostanie osoba, która za maksymalnie 5 tys. zł będzie mogła zrealizować zgłoszone marzenia oraz 50 osób, które otrzymają opakowanie wybranej wersji kawy Jacobs.
Akcja potrwa do 26 grudnia. W jednym ze spotów pokazywana jest staruszka, która pod okiem kierowcy wyścigowego uczy się driftować samochodem.
Promocję wspiera kampania reklamowa realizowana m.in. w telewizji.
Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Saatchi & Saatchi Interactive Solutions.
Dołącz do dyskusji: „Kawa za marzenie” - staruszka driftująca samochodem w kampanii kawy Jacobs (wideo)